Spania, Adeje-Tenerife
... • Primirea oaspeților în zona de lobby și la intrarea restaurantului hotelului • Managementul reclamațiilor • Informarea oaspeților despre serviciile hotelului • Gestionarea rezervărilor, pregătirea facturilor și check-out-urilor Profilul tău • Student/Practicant în Managementul Ospitalității, Limbi Străine, Comunicare, Studii Economice, Relații Publice, Managementul Marketingului etc...
Spania, Madrid
... urmărire exhaustivă a vânzărilor, să reducă timpul de gestionare a incidentelor și reclamațiilor și să îmbunătățească serviciul post-vânzare și asistența pentru clienți. Software-ul de gestionare a stocurilor permite un control imediat al departamentului logistic prin intermediul PDA-urilor. KRSolutions este, de asemenea, specialist în oferirea de formare în software-uri de gestionare pentru ca angajații companiilor să fie capabili să utilizeze instrumentele cu succes și să aducă valoare companiei.
Spania, Santander
La Asted, oferim consultanță tehnică de care proprietarii și asociațiile de proprietari au nevoie pentru întreținerea și conservarea clădirilor lor. Serviciile noastre cele mai importante sunt: - Certificat Energetic - Raport de Evaluare a Clădirilor - Gestionarea Întreținerii - Rapoarte tehnice și expertize - Gestionarea reclamațiilor pentru defectele de execuție...
... influențează rezultatele obținute în final. Tipuri de Sinistre: Accidente de Trafic Daune Materiale Neplată Asigurători Mari Sinistre Erori Profesionale Pierderi Economice Gestionarea Recuperărilor Ajutoare pentru victime...
1) Gestionarea reclamațiilor de datorii în străinătate. Dacă compania dumneavoastră suferă neplăți din partea unei companii străine, ne ocupăm de toate demersurile, inclusiv cele judiciare, pentru a recupera banii dumneavoastră. 2) Crearea și înregistrarea de noi companii în țările din Nord și Estul Europei. Vă vom consilia cu privire la cea mai bună formă legală, ne vom ocupa de toate...
Spania, Valencia,
... ingineri agronomi distribuită în Europa, cu sediul în Germania și Polonia, al cărei obiectiv este de a îmbunătăți competitivitatea produsului lor pe piața internațională, oferind soluții împotriva reclamațiilor nejustificate de calitate, respingerilor și reconfecțiilor. Oferim un serviciu post-vânzare care vă va ajuta să obțineți o transparență mai mare în relațiile comerciale cu clienții dvs., oferindu-le siguranța necesară în gestionarea posibilelor conflicte cu marfa dvs., cum ar fi reclamațiile, respingerile, reconfecțiile, inspecțiile de calitate la destinație, în expedițiile internaționale și...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play