Austria, Wien
...Cu centrul nostru de apeluri inbound, extindem serviciul dumneavoastră pentru clienți, helpdesk-ul, centrul de servicii sau linia de comenzi.
Madagascar, Antananarivo
...Primirea telefonică a unei companii trebuie să fie bine organizată, deoarece relația cu clienții și imaginea acesteia depind de aceasta. Nosycom, partenerul dumneavoastră în recepția telefonică, își evidențiază expertiza în externalizarea gestionării apelurilor dumneavoastră primite. Agenți profesioniști și experimentați în centrele de apeluri sunt responsabili de gestionarea apelurilor primite de la clienții dumneavoastră sau de la potențialii clienți, pentru a le oferi informațiile necesare despre servicii.
Germania, Nieder-Olm
...Expertiza noastră se află în outreach-ul multi-canal, care include o combinație de apeluri telefonice la rece, marketing prin e-mail și outreach pe LinkedIn. Aceste strategii ne permit să ne adresăm în mod țintit potențialilor clienți și astfel să promovăm eficient atragerea de noi clienți. Acordăm o atenție deosebită generării de lead-uri conforme cu GDPR. Mulți dintre clienții noștri...
Franța, Le Mans
...Médiphone Téléservices este un centru de apeluri cu peste 20 de ani de experiență în domeniul externalizării apelurilor (inbound și outbound). Agenția vă oferă gestionarea apelurilor dvs. outbound către clienți, colaboratori și potențiali clienți. Pentru a asigura prestarea serviciului de emitere a apelurilor, punem la dispoziția clienților noștri agenți calificați și instruiți.
...Telefonul de marketing - între timp, unul dintre cele mai importante instrumente pe care marketingul direct modern le are de oferit. Ca metodă aproape personală de a intra în contact direct cu clienții sau potențialii clienți, profesionalismul și competența agenților de telefonie sunt o condiție esențială pentru o gestionare de succes. Centrul dumneavoastră de servicii pentru clienți din Hamburg și din întreaga Germanie.
Austria, St.pölten
... de bază. Echipele noastre foarte calificate sunt disponibile în orice moment pentru a raporta disfuncționalități și a face față provocărilor. Prin colaborarea strânsă cu partenerii de nearshoring din Turcia și Grecia, garantăm o comunicare eficientă cu clienții. Aflați cum vă putem ajuta să vă dezvoltați afacerea – de la linii de suport până la linii de urgență.
Germania, Bocholt
...Calificarea adreselor, stabilirea întâlnirilor, invitații, proiecte de târguri, crossmedia, proiecte de vânzări și servicii – pentru fiecare inițiativă de telemarketing vă oferim serviciul perfect. Atât inbound, cât și outbound. Sondaj de satisfacție a clienților la nivel mondial cu vorbitori nativi și experți în limbi.
Albania, Tirana
... mai este limitată de constrângeri geografice. Odată cu apariția internetului și a rețelelor globale de comunicare, companiile sunt acum accesibile clienților din diverse medii lingvistice. Prin urmare, experiența clienților multilingv (CX) a devenit un component semnificativ al unui serviciu eficient pentru clienți. O parte majoră a CX multilingv implică abordarea și rezolvarea rapidă și eficientă a problemelor clienților. Acest articol explorează rolul soluționării rapide a problemelor în CX multilingv și modul în care aceasta îmbunătățește experiența clienților la scară globală.
Germania, Altenstadt
Conectare ca un centru de apeluri sau pur și simplu înregistrarea apelurilor. Avantajele dumneavoastră pe scurt: - Timp de serviciu foarte lung - Inclusiv orele de margine și speciale, opțional serviciu 24/7 - Facturare pe secundă, transparență a costurilor - Lucru productiv și neîntrerupt - Descărcarea companiei dumneavoastră în perioadele de vârf, ca reprezentare în caz de concediu/boală - Supo...
Malta, Ta´xbiex
... efectuate, ai posibilitatea să soliciți: Servicii de apeluri inbound: • Suport pentru clienți • Suport tehnic • Fidelizarea clienților Servicii de apeluri outbound: • Optimizarea bazelor de date • Telemarketing sau Telemarketing Pentru mai multe informații, vizitează site-ul nostru sau trimite-ne un email.
Luxemburg, Petange
LDL Connect vă oferă serviciul unui centru de apeluri de excelență, personalizat, modular, astfel încât să fie adaptat pentru a răspunde tuturor așteptărilor dumneavoastră în externalizarea recepției și în externalizarea comercială. Oferta noastră se adresează atât marilor grupuri, cât și IMM-urilor, precum și profesiilor liberale și medicale. LDL Connect: o gamă de tele-servicii adaptate nevoilor dumneavoastră în recepția apelurilor (inbound) și în emiterea apelurilor (outbound-telemarketing).
Țările populare pentru acest termen de căutare