...Expertiza noastră se află în outreach-ul multi-canal, care include o combinație deapeluri telefonice la rece, marketing prin e-mail și outreach pe LinkedIn.
Aceste strategii ne permit să ne adresăm în mod țintit potențialilor clienți și astfel să promovăm eficient atragerea de noi clienți. Acordăm o atenție deosebită generării de lead-uri conforme cu GDPR.
Mulți dintre clienții noștri...
...Telefonul de marketing - între timp, unul dintre cele mai importante instrumente pe care marketingul direct modern le are de oferit. Ca metodă aproape personală de a intra în contact direct cu clienții sau potențialii clienți, profesionalismul și competența agenților de telefonie sunt o condiție esențială pentru o gestionare de succes.
Centrul dumneavoastră de servicii pentru clienți din Hamburg și din întreaga Germanie.
...Calificarea adreselor, stabilirea întâlnirilor, invitații, proiecte de târguri, crossmedia, proiecte de vânzări și servicii – pentru fiecare inițiativă de telemarketing vă oferim serviciul perfect. Atât inbound, cât și outbound.
Sondaj de satisfacție a clienților la nivel mondial cu vorbitori nativi și experți în limbi.
Conectare ca un centru de apeluri sau pur și simplu înregistrarea apelurilor.
Avantajele dumneavoastră pe scurt:
- Timp de serviciu foarte lung
- Inclusiv orele de margine și speciale, opțional serviciu 24/7
- Facturare pe secundă, transparență a costurilor
- Lucru productiv și neîntrerupt
- Descărcarea companiei dumneavoastră în perioadele de vârf, ca reprezentare în caz de concediu/boală
- Supo...