Produse pentru ecran (3)

Plăci de serigrafie

Plăci de serigrafie

Plăcile de serigrafie sunt elemente esențiale pentru identificarea și semnalizarea echipamentelor în domeniul industrial. Cu precizia serigrafiei, oferim soluții personalizate pentru fiecare sector, cum ar fi plăci de instrucțiuni de utilizare pentru mașini, cititoare de bancomate și videointerfoane, asigurându-ne că informațiile rămân clare și vizibile în orice moment. Aceste plăci, serigrafiate pe materiale precum metacrilat, sticlă și metal, garantează durabilitatea necesară pentru aplicații industriale exigente.
Ecran de protecție COVID-19 - Ecrane de protecție de înaltă calitate

Ecran de protecție COVID-19 - Ecrane de protecție de înaltă calitate

Calitatea extraordinară a acestor panouri îmbunătățește durabilitatea și transparența în timp. O altă avantaj de menționat este că, datorită rigidității lor, dimensiunea suportului este mai mică decât la alte modele, astfel încât ocupă foarte puțin spațiu și nu interferează cu munca.
Seria D-900 - Cântare de retail cu imprimantă de chitanțe și/sau etichete

Seria D-900 - Cântare de retail cu imprimantă de chitanțe și/sau etichete

Cântare de calcul al prețului, cu ecran tactil pe partea vânzătorului și afișaj TFT color pe partea cumpărătorului, imprimantă de chitanțe sau etichete, imprimantă dublă și conexiune la PC. Cântare de retail ușor de utilizat, cu performanțe ridicate. De asemenea, sunt un instrument excelent de comunicare pentru vânzător cu clientul datorită afișajului color de pe partea cumpărătorului. Cântarele din seria Dibal D-900 sunt singurele cântare electronice (fără PC) de pe piață cu ecran tactil pentru vânzător. Aceste cântare de retail oferă caracteristici excelente și sunt ușor de utilizat și intuitive. Cântarele D-900 pot fi conectate la alte cântare sau la un PC pentru a trimite și primi date și actualizări. Ambele ecrane colorate de pe partea vânzătorului și a cumpărătorului oferă un nivel ridicat de personalizare: ecranul de pe partea cumpărătorului este un mediu excelent pentru comunicare prin imagini (vânzări încrucișate, oferte speciale etc.) pentru punctul de vânzare.