Strategia de Marketing B2B - Analiza Stării Actuale a Marketingului B2B în Organizație și Propunerea unei Strategii de Marketing
B2B servicii
Strategia de contact
Marca dvs. B2B este suma contactelor dvs. Cu cât mai mulți potențiali clienți vă cunosc și cu cât mai intens puteți purta un dialog cu ei, cu atât veți avea mai mult succes în vânzări. Strategia de contact se referă la un mix eficient de instrumente de comunicare care pot livra conținutul potrivit pentru deciziile de cumpărare, adresat direct persoanei care are puterea de a decide asupra achiziției produsului dvs., în etapa corectă a procesului decizional.
Automatizarea marketingului
Automatizarea marketingului este un set de instrumente tehnologice online care vă permit să gestionați procesul de cunoaștere și educare a potențialilor clienți. Aceasta include, de exemplu, gestionarea unei baze de date, urmărirea vizitatorilor pe site-uri web, scorarea lead-urilor, marketing prin e-mail, integrarea sistemului CRM pentru comercianți, monitorizarea concurenței, urmărirea și gestionarea activităților pe rețelele sociale, realizarea de sondaje, organizarea de evenimente și alte activități.