...Software-ul ERP bazat pe Microsoft Dynamics NAV pentru companiile din domeniul serviciilor profesionale duce managementul proiectelor la un nou nivel: Mai multă eficiență, mai multă transparență, mai mult confort.
... se face prin intermediul unui browser web.
- Toate funcțiile CountVision disponibile
- Fără costuri de achiziție pentru hardware șisoftware
- Fără costuri interne de administrare
- Întotdeauna la cea mai recentă versiune
- Întotdeauna cele mai noi funcții disponibile
- Plug&Play compatibil cu tehnologia NZR
- Dacă doriți să integrați contoarele existente (de la alți producători), vă rugăm să ne contactați în prealabil.
Securitate:
Datele dumneavoastră sunt stocate și procesate exclusiv în Germania în Open Telekom Cloud. Centrele de date ale Telekom sunt, de asemenea, certificate ISO 27001.
...Dezvăluie aurul, valorifică potențialul datelor tale.
Colectează toate informațiile relevante din baze de date, Excel, CRM, sisteme ERP și analizează-le pe baza datelor relevante. Tu definești criteriile și prezentarea.
GDI - Gesellschaft für Datentechnik und Informationssysteme mbH - dezvoltă, încă din 1979, software comercial pentru companiile din sectorul mediu, la sediul său din Landau în Pfalz.
Cu soluțiile sale pentru gestionarea stocurilor, CRM, procesarea comenzilor, contabilitate financiară, contabilitate pentru active, contabilitate de costuri, calculul salariilor și gestionarea timpului, inclusiv apli...
...Software de management al proiectelor - simplu, transparent și rapid.
Toate sarcinile și proiectele - centralizate într-un cloud german, conform GDPR-ului UE.
...YOYO smart ergonomics este un sistem de management al locului de muncă care crește semnificativ rata de utilizare a spațiilor de birou. Acest lucru economisește costuri și promovează sănătatea angajaților dumneavoastră.
...O utilizare intuitivă, costuri de întreținere reduse, o structură modulară și o adaptabilitate ridicată sunt doar câteva dintre avantajele pe care le oferă HS/3 HOTELSOFTWARE. 3 ediții diferite și o varietate de module suplimentare și interfețe satisfac nevoile și cerințele hotelurilor de toate dimensiunile. În zilele noastre, un serviciu rapid și competent pentru clienți este esențial. Suntem mândri că putem oferi suport de încredere direct din Elveția. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre HS/3 HOTELSOFTWARE sau testați acum versiunea demo de 30 de zile, fără obligații.
cubeoffice este o companie IT din Magdeburg.
Unul dintre punctele forte este dezvoltarea de software și crearea de soluții de baze de date.
Dezvoltăm software-ul de întreținere comain.cloud. Cu comain.cloud, beneficiați de un software cuprinzător pentru gestionarea și planificarea întreținerii și a activităților de mentenanță. comain dispune de un modul extins de gestionare a activelor și permit...
...Baza de date media STAMM Impressum vă oferă informații detaliate despre peste 35.000 de medii DACH, inclusiv peste 200.000 de adrese ale contactelor relevante din redacție, editură și departamentul de publicitate.
...MOS'aik® organizează pentru dumneavoastră în principal aspectele comerciale: De la întocmirea ofertelor și calcularea costurilor, până la facturare și evaluarea costurilor, precum și gestionarea creanțelor și a procedurilor de recuperare a datoriilor.
MOS'aik® cu mai multe posibilități. Programat exact pentru IMM-uri.
Bază largă:
• Gestionarea datelor de bază pentru adrese, articole și...
... dvs. de vânzări. Rappels, întâlniri, comunicarea cu clienții – software-ul de vânzări vă sprijină proactiv în managementul lead-urilor și oportunităților. Urmăriți și gestionați lead-urile dvs. de la primul contact, prin elaborarea ofertei, până la încheierea cu succes. De asemenea, sunt integrate procesele de servicii pentru clienți pentru gestionarea solicitărilor clienților, de exemplu, în domeniul suportului pentru clienți sau managementului reclamațiilor.
Tipuri de operare: Cloud sau On-Premise...
...Instruiți angajații cu privire la comportamentul corect. Creați instrucțiuni clare și faceți toate informațiile accesibile acolo unde sunt necesare. Folosiți pentru toate acestea Quentic – un sistem software, a cărui adecvare pentru a susține sistemul dumneavoastră de management conform ISO 45001 este oficial confirmată.
...Quentic este software-ul pentru managementul calității. Software-ul asigură mai multă flexibilitate și fiabilitate în verificarea proceselor dumneavoastră de îmbunătățire continuă (KVP).
Quentic Risks & Audits vă sprijină flexibil, fiabil și eficient în examinarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de afaceri. Atât responsabilii de management, cât și auditorii beneficiază de numeroasele...
...Quentic este software-ul pentru managementul conformității. Evaluați astfel necesitatea acțiunilor legale în raport cu reglementările extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului.
Cu Quentic Legal Compliance, îndepliniți toate obligațiile de diligență conform reglementărilor extinse ale dreptului muncii și ale dreptului mediului. Reduceți riscul de răspundere...
...Quentic este software-ul pentru managementul conformității. Evaluați astfel necesitatea acțiunii legale în raport cu reglementările extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului.
Cu Quentic Legal Compliance, îndepliniți toate obligațiile de diligență conform reglementărilor extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului. Reduceți...
...Un software de gestionare a depozitului pentru companii de orice activitate și dimensiune – "Easy WMS" permite coordonarea, controlul și gestionarea proceselor de depozit.
...Locaboo este sistemul dumneavoastră de rezervări pentru sport, educație, centre de recreere și multe altele. Datorită unei utilizări foarte simple, Locaboo le facilitează angajaților dumneavoastră munca zilnică.
Locaboo este soluția software bazată pe web pentru gestionarea spațiilor dumneavoastră. Datorită utilizării foarte simple, puteți accelera procesele interne și economisi timp prețios. De...
...Software CRM simplă pentru gestionarea adreselor și a clienților: ușor, inteligent și deosebit de eficient
Software CRM pentru Microsoft Office - Inteligent cu cea mai simplă utilizare! Gestionarea clienților, gestionarea adreselor, organizare, facturi și multe altele.
...CLIP&WEB! este pachetul nostru modular de soluții, cu ajutorul căruia puteți produce singuri clipuri de presă electronice și le puteți publica direct în intranetul dumneavoastră. Acesta include instrumente profesionale pentru captarea și distribuirea electronică a documentelor scanate și electronice. Căutarea în text complet permite acces optim la arhivă.
Deoarece soluțiile pe care le creăm sunt...
...Managementul orientat pe numerar al întreprinderii printr-un control financiar eficient, o planificare detaliată a afacerii și o contabilitate zilnică a lichidității - simplu, fiabil și transparent!
... provocări, ADONIS a selectat editorii lideri pe piețele lor, astfel putem garanta IMM-urilor că fac alegerea corectă a unei soluții durabile, la vârful evoluțiilor tehnologice.
SOLUȚIILE NOASTRE
Acoperirea funcțională a editorilor de Programe selectați permite să răspundă integral tuturor nevoilor exprimate de companii în ceea ce privește:
– Programe de Gestionare Integrată (ERP/PGI),
– Programe de Gestionare Contabilă și Financiară,
– Programe de Salarizare, HR șiAdministrare a Personalului,
– Programe CRM...
... urmare, se află pe primul loc în activitățile noastre.
ÎNLESNIM ACTIVITATEA COMPANIEI DUMNEAVOASTRĂ:
Reducerea efortului de organizare șiadministrare
Creșterea calității în procesul de producție
Eliberarea unui potențial suplimentar de producție
Bază de calcul sigură prin legarea prețurilor...