Serbia, Nis
... străinătate. Formată ca parte a Tagor's Electronic, o companie cu peste 16 ani de experiență ca lider în comerțul cu echipamente electronice, componente și materiale, dispunem de tehnologie de fabricație sofisticată, combinând designul, asamblarea și construcția de cutii. Tagor EMS oferă un serviciu complet EMS cu capacitatea de a gestiona întregul ciclu de producție, inclusiv: design complet și...
Italia, Civitavecchia
Pentru a iniția relații de colaborare noi și profitabile cu viitorii noștri clienți din Emiratele Arabe Unite, oferim servicii de intermediere în domeniul furnizărilor alimentare, cum ar fi materii prime, inclusiv paste, ulei, roșii etc. De asemenea, selectăm personal calificat, printre care: Tehnicieni mecanici alimentari care vor gestiona, în cadrul structurilor industriale emergente, utilajele...
Spania, JAEN
NTERGESTION, mediator între cumpărător și vânzător, acționând ca manager al întregii negocieri pentru orice produs solicitat, comparând prețuri, calitate, producție, precum și orice altă caracteristică specificată. Cumpărătorii sau vânzătorii ne deleagă pentru a gestiona tot ce este necesar pentru a livra produsul acolo unde este solicitat, gestionând și furnizând cumpărătorul (importatorul) din...
Italia, Carrara
CO.SE.LUC. soc coop. Lucrări de marmură, pietre și onix. Produse semifinite și articole din marmură și materiale similare. Consultanții noștri de vânzări sunt la dispoziția ta pentru orice informație legată de vânzarea materialelor noastre și pentru a-ți oferi servicii post-vânzare și întreținere. Suntem disponibili pentru orice detaliu suplimentar. Personalul este extrem de calificat pentru a gestiona orice situație care apare. Te așteptăm la punctul nostru de vânzare.
Belgia, Antwerpen
... acum doar o parte din pachetul de servicii oferit. Prin induss, water-link își oferă expertiza în apă la nivel național și internațional pentru industrie. Astfel, răspundem cererii lor de a gestiona ciclul apei într-un mod responsabil, profesional, durabil și economic. Prin rio-link, water-link gestionează împreună cu Aquafin rețeaua de canalizare din Marele Antwerpen, Boechout, Broechem, Edegem, Emblem, Hemiksem, Hove, Kalmthout, Kapellen, Kontich, Mortsel, Oelegem, Ranst, Schoten, Vremde și Zandvliet.
Luxemburg, Luxembourg
... lucru permite prezența pe piața de export și creșterea vânzărilor. Reunit este, de asemenea, un centru de formare IT și oferă, sub formă de coaching personal, formări dedicate profesioniștilor din domeniul IT. Formările sunt adaptate nevoilor și urgențelor companiilor pe instrumentele VMware, Microsoft, baze de date, securitate IT, scripting. Reunit poate gestiona IT-ul pentru IMM-uri și independenți. Deținem experți în virtualizare, infrastructură de servere și rețele. În plus, suntem specialiști în tehnologiile VMware și Microsoft.
Danemarca, Havdrup
... de 5-10 ori mai mare decât în cazul frezării tradiționale. Prin urmare, putem finaliza piesele într-o singură etapă de lucru. Dacă ai piese mari care trebuie frezate, cu mașinile noastre putem realiza frezare CNC de până la trei metri. Așadar, putem gestiona practic orice pentru mașinile tale.
...optimizării și reducerii costurilor de gestionare a flotei, comercializării autovehiculelor. Avem parteneri selectați, toți cu experiență îndelungată. Ești o companie, Fleet Manager, Mobility Manager? Contactează echipa comercială ML Consult, te vom sprijini în mobilitatea corporativă. Te poți baza pe noi fără griji, te vom sfătui pentru a gestiona cât mai bine parcul tău auto. ML Consult colaborează și...
... se confrunte pentru gestionarea internă a tuturor acelor servicii necesare evoluției și vieții cotidiene a unei întreprinderi. Servicii aflate într-o continuă schimbare și cu o ofertă din ce în ce mai variată. Am observat pierderea de timp și energie cauzată de continuile runde între furnizori și dificultatea de a gestiona fiecare serviciu în mod autonom. Lipsa unei figuri stabile la care să se...
Italia, San Polo Di Podenzano
... este disponibilă utilizatorilor, care pot gestiona, de asemenea, o bază de date a instrumentelor, specificând numărul de serie, modelul, categoria, numărul de serie, fabrica, departamentul și data de expirare a certificatului de calibrare. Toate evenimentele sunt monitorizate și urmărite: acest lucru reprezintă un avantaj semnificativ, de care se poate profita în audituri de calitate și procese de...
Germania, Nürnberg
... certificat conform § 19 l WHG, având astfel autorizație oficială pentru a gestiona toate tipurile de instalații de rezervor. De asemenea, suntem certificați de Inspecția Muncii conform OHRIS, ceea ce ne impune o atenție deosebită în executarea lucrărilor noastre la instalațiile de rezervor și în construcția sistemelor de încălzire. Quast GmbH este membru fondator al Asociației Naționale pentru...
Belgia, Merchtem
... pe accesibilitatea de pe computere, tablete și smartphone-uri. - Suport pentru clienți: Importuri de date în masă, actualizări și adaptări la cerere. Nu mai pierdeți timpul pe web căutând diferite aplicații pentru agestiona afacerea. KeyOffice reunește într-un singur loc tot ce aveți nevoie pentru a vă desfășura sarcinile zilnice. Găzduiți-vă biroul virtual începând de la 1€ pe zi!
Germania, Bad Urach
Domeniul de activitate al Gerlitz Maschinenvertrieb include în principal comerțul cu mașini. Începând de la mașini-unelte CNC și centre de prelucrare, suntem aici pentru a vă oferi sfaturi și asistență. De asemenea, ne ocupăm de recondiționarea și repararea mașinilor. Un alt domeniu de activitate este preluarea comenzilor, pentru a gestiona astfel vârfurile de lucru. Pentru noi, serviciul...
... necesar. Suntem un partener puternic pentru clienții noștri, care oferă întotdeauna o imagine de ansamblu asupra desfășurării proiectului, evidențiază riscurile, dezvoltă alternative de acțiune și colaborează activ cu clientul pentru a conduce proiectul spre succes. Ne bucurăm de oportunitatea de a gestiona proiecte exigente și apreciem provocarea zilnică de a descompune aspectele complexe în elemente individuale și de a le prelucra corespunzător pentru decizii. Motivația noastră este laudele clienților noștri pentru calitatea și fiabilitatea muncii noastre.
...Dormito.re (http://www.dormito.re) vă permite să economisiți mult timp lunar prin gestionarea simplă a aspectelor legate de închirierea unităților de cazare. De asemenea, vă oferă posibilitatea de a umple capacitățile libere prin promovarea proprie și de a gestiona toți oaspeții într-un singur loc, cunoscându-i mai bine. Deja pentru 22€ / lună: - Sistem de rezervare cu vizualizarea...
Franța, Gennevilliers
... soluții complete pentru a gestiona volumul de deșeuri de ambalaje reciclabile, deșeuri pline de gol care contribuie la creșterea volumului total al coșurilor dumneavoastră de gunoi. Avantajul economic este imediat, beneficiile pe termen lung sunt spații de pauză sau de servire a mesei curate și ordonate, care oferă o imagine bună a companiei. În plus, certificarea reciclării oferită de noi completează politica dumneavoastră RSE. Găsiți toate soluțiile noastre pe www.ckfd.fr sau sunați-ne la 01 47 37 35 05.
Germania, Falkensee
... calitate. Pentru transportul bunurilor mici și ușoare, recomandăm modulele noastre Rollerkit Light®. Suficient de mari pentru a gestiona și cantități mai mari, suficient de mici pentru a fi mobile și a răspunde rapid la termene strânse, continuăm să punem un accent deosebit pe contactele personale. Așteptăm cu nerăbdare prima discuție. Un concept intralogistic coerent este un lucru. Implementarea...
Franța, Versailles
... personalizat și multi-sectorial pentru a gestiona cu ușurință toate resursele dvs. (colaboratori/colaboratoare, prestatori, echipamente, materiale, vehicule etc.) și procesele dvs. Volet fizic: Un cod QR unic și securizat atribuit fiecărei resurse Volet digital: O aplicație „pe teren” și un Extranet (Back office) Contactați-ne pentru orice întrebare și orice solicitare de demonstrație!
... motivați și instruiți, cu experiență de lungă durată, precum și căutarea constantă a oportunităților de îmbunătățire. De asemenea, se remarcă o disponibilitate ridicată de a investi în noi tehnologii, inclusiv soluții moderne de gestionare a stocurilor și IT, pentru a putea gestiona sarcini complexe ale clienților, cum ar fi soluțiile complexe de externalizare, de la planificare până la implementare.
Germania, Puchheim
... multe extensii și module, precum și o facturare bazată pe web sau interfețe de gestiune a stocurilor. Toate informațiile suplimentare despre acest software de magazin pot fi găsite pe site-ul http://www.Mietshop.de - acolo poți începe imediat, fără a fi necesară o instalare locală pe PC.
Germania, Eichenzell
Compania NEUNZIGGRAD a fost fondată în 2019. Suntem o echipă tânără și dedicată, care se confruntă cu fiecare sarcină și care crește tot mai mult împreună cu fiecare provocare. Colaborarea în echipă și o abordare orientată spre obiective sunt prioritățile noastre – deoarece doar împreună putem gestiona cu succes proiecte mari și satisface clienții. De la idee până la construcția finală, pasiunea noastră este de a concepe soluții optime. Creare, construcție, simulare, optimizare și prototip – la NEUNZIGGRAD, totul vine dintr-o singură sursă.
Belgia, Wijnegem
... dumneavoastră va apărea pe locuri înalte în rezultatele căutărilor și va avea un design propriu, fiind prietenos atât pentru desktop, cât și pentru mobil. Toate acestea și multe altele sunt realizate la costuri reduse și cu un serviciu de suport excelent. După ce ați creat un site web, veți putea atașa un magazin online și veți avea o modalitate ușoară de a trimite buletine informative clienților...
Franța, Montpellier
... reamintire, emiterea facturilor de credit, înregistrarea avansurilor...), Mediabat oferă funcționalități specifice domeniului construcțiilor (bibliotecă de meserii furnizată, urmărirea șantierului, facturi de situație, facturi în auto-liquidare, gestionarea contractelor de întreținere, intervențiile tehnicienilor, reținerile de garanție, software de măsurare...) și propune aplicații mobile pentru a lucra în deplasare. Lansat în 1996 și îmbunătățit constant, peste 10.000 de profesioniști îl folosesc astăzi zilnic pentru a-și gestiona activitatea.
Germania, Bergheim
Callius Logistik este din anul 2009 un specialist în logistică pentru produse tipărite, materiale publicitare, articole de birou, textile și diverse bunuri comerciale. Angajații noștri sunt special instruiți pentru a gestiona produse sensibile (cum ar fi produsele din hârtie), astfel încât manipularea cu grijă a articolelor delicate să fie garantată în orice moment. Precizia, care prin rate de...
Răscumpărarea unui bun de moștenire A goli un bun de moștenire este o chestiune de încredere, bazată pe o încredere reciprocă, și este important ca cei pe care îi alegi pentru a gestiona bunul de moștenire să ofere și serviciile convenite anterior. Pentru început, întotdeauna ne întâlnim cu persoana care face solicitarea la adresa respectivă pentru a evalua bunul de moștenire și pentru a avea o...
Țările de Jos, Den Haag
... vânzările online. ShopFactory îți oferă un magazin online de înaltă calitate. Îți poți gestiona magazinul rapid și simplu: timpul tău este prețios. În întreaga lume, deja au fost construite peste 240.000 de magazine. ShopFactory dovedește de fiecare dată: Poți crea un magazin online profesional într-un timp foarte scurt și fără a fi expert în computere. Cu ShopFactory transformi vizitatorii în clienți...
... posibilitatea apariției unor conflicte. Din aceasta rezultă necesitatea inevitabilă de a evalua relațiile de muncă și cele personale și din perspectiva juridică. Consultanța juridică ca o colaborare între client și profesionist, în scopul de a gestiona cât mai bine disputa. Obiectivul biroului este de a oferi soluții pentru litigii, prezentând întotdeauna clientului costurile și beneficiile unei alegeri și...
Franța, Rixheim
... grafic. Cu PAGINATION, aveți un singur interlocutor pentru a urmări și gestiona proiectul dumneavoastră până la finalizare. PAGINATION vă oferă soluția globală pentru imaginea dumneavoastră... nu ezitați să ne contactați!
... ar fi controlul accesului, BDE sau timpul de proiect. Desigur, se poate începe și cu alte module, cum ar fi sistemul de informații pentru personal lisa Managementul personalului. SelectLine vă oferă toate posibilitățile de a gestiona profesional și eficient procesarea comenzilor și contabilitatea financiară în compania dumneavoastră, de la prima ofertă, prin confirmarea comenzii, până la generarea automată a avizelor de expediere, facturilor și notificărilor de plată. Programul vă sprijină, de asemenea, în gestionarea stocurilor și în întregul proces de achiziții.
... profesional și sarcina dumneavoastră. Cu mecanicii de instalații, sudorii și personalul de control al calității, intens instruiți și experimentați, putem gestiona orice sarcină, de la intervenții de urgență în weekend până la opriri extinse ale instalațiilor, cu responsabilitate. Ca unitate de formare în domeniile mecanicii instalațiilor și tehnicii de sudură, oferim tinerilor o perspectivă profesională și avem control asupra calificării angajaților implicați.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play