Italia, Colle Di Val D'elsa
Oleificio Fiorentini Firenze, fondat în 1996, este astăzi una dintre cele mai importante companii de comercializare a uleiului de măsline extravirgin din diverse origini și proveniențe, precum și unul dintre cele mai mari centre de stocare a uleiului extravirgin din Italia, cu aproape 8 milioane de litri capacitate. Calitatea este în centrul filozofiei noastre de afaceri și de aceea dispunem de...
Italia, Arquà Petrarca
... gustul caracteristic al uleiului sunt influențate semnificativ de varietatea autohtonă a teritoriului Colilor Euganei, unde cresc măslinii. Originea Colilor Euganei datează de acum 30 de milioane de ani, ca urmare a unor cicluri continue de erupții marine care au determinat o compoziție diferită a solurilor și microclimatelor contrastante. Atenția și grija pentru pământ, copaci și fructe sunt...
Italia, Salice Salentino
... neagră, Verdeca, alb d'Alessano, Moscato, Aleatico, Primitivo, își fac loc și vinuri cu un caracter mai internațional, cum ar fi Chardonnay, Pinot, Sauvignon, Cabernet, Merlot. Produsele sunt prezente, pe lângă piețele europene, în Statele Unite, Singapore, Canada, Brazilia, Australia, Japonia, China, Hong Kong etc. Producția medie anuală este de aproximativ 2,5 milioane de sticle.
Italia, San Vito Dei Normanni
Cu peste 300 de hectare de teren, cultivăm, procesăm și transformăm toate tipurile de legume. Produsul nostru de bază este anghinarea, cu milioane de bucăți procesate în fiecare an, dar și roșii, vinete, dovlecei, ardei și ceapă. Conservele, fie naturale, fie în ulei, pot avea diferite tipuri de ambalaje: pungi, cutii de 1 kg, 3 kg și lattoni, în funcție de nevoile clienților noștri. Compania...
Italia, Turbigo
... 2013, Grupul MEWA a realizat o cifră de afaceri de 555 milioane de euro. Înființată în 1908, MEWA este astăzi furnizorul de lider în gestionarea serviciilor textile. În 2013, MEWA s-a clasat printre primele 3 companii din categoria „Produse/Servicii germane cele mai sustenabile“. În 2011, compania a obținut de la editorul Deutsche Standards recunoașterea de „Marcă lider la nivel mondial“ și în 2013 a obținut pentru a doua oară titlul de „Marcă a secolului“.
Țările populare pentru acest termen de căutare