Regatul Unit, Crewe
...Platforma de automatizare a marketingului RedEye este construită pentru afaceri B2C care doresc să creeze experiențe semnificative pentru clienți, pe mai multe canale. Cu un accent pe personalizare și automatizare inteligentă, platforma noastră ajută afacerile să crească cu 38% în venituri în primul an. Facem ușor să aduci toate datele clienților tăi împreună, combinând multiple surse într-o...
Slovenia, Maribor
... avansate - Instrumente de automatizare a marketingului - Centre de apeluri - Managementul resurselor umane - CRM-uri personalizate și altele... Platforme: - Aplicații web (browsere) - iOS (aplicație mobilă) - Android (aplicație mobilă)...
Grecia, Athens
... mult trafic de clienți, lead-uri calificate și vânzări mai bune. În ultimii 7 ani, agenția noastră a colaborat cu companii B2B de dimensiuni medii și mari, precum și cu startup-uri inovatoare. Serviciile noastre principale: Strategia Digitală B2B, Marketing pe Rețele Sociale, Strategia de Conținut, Servicii Creative, Dezvoltarea Persona, Arhitectura Website-ului, Reclame Plătite și PPC, Alinierea Vânzărilor și Marketingului, Vânzări Sociale, Campanii de Newsletter și Marketing prin Email Drip & Automatizare a Vânzărilor, Platforma HubSpot CRM.
Regatul Unit, London
... automatizare a marketingului, suntem capabili să creăm tuneluri automate de generare a lead-urilor pentru afacerea dumneavoastră B2B, afacerea de servicii pentru consumatori, afacerea de produse de lux sau afacerea de servicii online. Ca agenție cu servicii complete, oferim multiple canale pentru generarea eficientă a lead-urilor și vizibilitate online. Indiferent dacă aveți nevoie de gestionarea...
Belgia, Sint-Niklaas
HappiFish ajută companiile să își facă marketingul cu adevărat relevant pentru clienți. Și asta prin activarea tuturor angajaților pentru a comunica „digital, social și cu conținut” cu clienții. Ei fac acest lucru prin introducerea de noi procese de marketing inbound și de conținut, cunoștințe de marketing digital și instrumente de automatizare a marketingului, care ajută organizația să se îndrepte spre o cultură a conținutului relevant, deschiderii și autenticității.