Madagascar, Antananarivo
...Externalizarea gestionării apelurilor externe ajută companiile care au propria activitate sau care colaborează cu clienți terți și care doresc să externalizeze serviciile legate de secretariatul telefonic. În zilele noastre, externalizarea acestei misiuni este o alegere înțeleaptă. Datorită consilierilor telefonici calificați, Nosycom vă oferă mai mult decât un simplu instrument de comunicare. Aducem o valoare adăugată organizației dumneavoastră, permițându-vă astfel să vă concentrați asupra activității principale.
Franța, Paris
...Optimizați-vă gestionarea administrativă cu serviciul nostru de Telesecretariat externalizat. Din Madagascar, vă oferim un suport personalizat: gestionarea emailurilor, programarea întâlnirilor, recepția apelurilor telefonice și multe altele. Beneficiați de un asistent virtual profesionist și receptiv, capabil să se adapteze la cerințe variate. Asigurăm o dezvoltare continuă a competențelor echipelor noastre pentru o calitate a serviciului neegalată. Profitați de o asistență administrativă de primă clasă la un cost foarte competitiv.
Franța, Frejus
...Hammam cu gestionarea temperaturii și a timpului, echipat cu un difuzor de aromaterapie Masaj al spatelui prin Hydrojets x 6 Balneoterapie prin 7 jeturi Funcție balneo Iluminare cu LED Conexiuni bluetooth și USB pentru telefon și muzică MP3 Recepția apelurilor telefonice cu ajutorul panoului de control Radio FM, MP3, CD Scaun integrat Duș cromat Duș tip ploaie de plafon Masaj pentru picioare (sistem detașabil) Extracția aerului la sfârșitul ciclului Referință: GT0531...
Franța, Paris
...Aceste căști sunt compatibile cu dispozitivele Apple și Android. Bluetooth-ul de clasă 1 oferă o rază de acțiune mai extinsă și reduce pierderile de conexiune. Comenzile integrate permit gestionarea muzicii, apelurilor și asistentului vocal. Microfonul integrat dispune de o reducere a vântului pentru o calitate vocală optimă. Cablu Flex-Form și cele patru dimensiuni de dopuri disponibile asigură...
Franța, Le Mans
...Médiphone Téléservices este un centru de apeluri cu peste 20 de ani de experiență în domeniul externalizării apelurilor (inbound și outbound). Agenția vă oferă gestionarea apelurilor dvs. outbound către clienți, colaboratori și potențiali clienți. Pentru a asigura prestarea serviciului de emitere a apelurilor, punem la dispoziția clienților noștri agenți calificați și instruiți.
Regatul Unit, Essex
...combinând comunicații unificate, interoperabilitate în colaborarea echipelor, centru de contact și analize într-o platformă unică, deschisă și în timp real. RingCentral Office este un sistem PBX bazat pe cloud pentru afaceri, iar caracteristicile sale includ asistent automat pentru apeluri, director de companie, redirecționarea și gestionarea apelurilor, extensii multiple,...
Franța, Loire-Authion
... tabletă), pentru a lucra sau a asculta muzică oriunde. Gestionarea apelurilor facilitată Consola de comandă situată pe cablu este dotată cu butoane mari și indicatori LED care permit controlul ușor al apelurilor și muzicii. Aceste comenzi permit preluarea și încheierea apelurilor, ajustarea volumului sau activarea tăcerii microfonului. Instalare Plug-and-Play Jabra Evolve 30 II este compatibil cu majoritatea platformelor de Comunicații Unificate sau clienți VoIP. Trebuie doar să-l conectezi pentru a funcționa. EAN:GNN5399-829-309 Livrare:24/48H...
Madagascar, Antanarivo
...Operator de introducere date Organizarea întâlnirilor Redactarea rapoartelor Programarea întâlnirilor Gestionarea apelurilor...
Franța, Paris
... - Înregistrarea apelurilor - Monitorizare în timp real - Multi Campanie - Multi-site - Gestionarea agenților și a privilegiilor - Adăugarea de informații pe fișele prospectilor - Utilizatori nelimitati - Import și export de date ale campaniilor - Statistici globale, pe agent și în timp real - Câmpuri personalizabile - Muzică de așteptare pentru prospecti configurabilă - Șabloane de SMS și email - Crearea de campanii nelimitate - Argumente personalizabile - Reciclarea prospectilor - Ascultarea apelurilor în direct - Coaching, suflare - Evenimente - Gestionarea lead-urilor...
Produse corespunzătoare
Dialer Predictiv
Dialer Predictiv
... asemenea, vă putem furniza aceste numere diferite care vă vor ajuta să îmbunătățiți imaginea companiei dumneavoastră și să fidelizați clienții. › Hot Line – SAV – Help Desk de 1 nivel: Gestionarea apelurilor dumneavoastră de...
... companiilor, - emiterea apelurilor de fonduri (informație pentru gestionare), - previziunea de numerar, - proiecția șantierelor pe 12 luni. Ergonomia sa de tip "Excel" și flexibilitatea în utilizare (gestionarea decalajelor prin simpla glisare a sarcinii) îl fac un instrument de planificare apreciat de clienții noștri. De pe șantierul său, conducătorul de lucrări poate efectua toate acțiunile (validare, decalare de sarcini,...) cu tableta sa.
Portugalia, Ferreira Do Zezere
...Serviciu de Recepție Virtuală (gestionarea și efectuarea apelurilor, notificări prin e-mail, suport prin Skype), realizat de la distanță. Serviciu de Trimitere SMS (Personalizat)...
Franța, Saint Cloud
...Vă propunem externalizarea secretariatului dumneavoastră și permanența standardului telefonic pentru gestionarea apelurilor dumneavoastră intrante și ieșite. Aveți nevoie de un serviciu de secretariat la distanță pentru compania dumneavoastră? Secretara dumneavoastră este în concediu, absentă sau suprasolicitată?... Executăm toate sarcinile necesare funcționării companiei dumneavoastră:...
Germania, Stuttgart
... poștală la nivel mondial Telecomunicații: număr de telefon sau FAX și redirecționare a apelurilor Paper2email: Scanăm scrisorile dumneavoastră și vi le trimitem ca PDF prin e-mail. Rezervați mai jos servicii suplimentare practice: Vă aducem propria cutie poștală Pachetul de colectare pentru cumpărături și redirecționare Ridicare, auto-ridicare posibilă Închiriați biroul nostru pe zi, la nevoie...
Franța, Pont-Audemer
... precise a nevoilor dumneavoastră și furnizării de propuneri tehnice și financiare de înaltă calitate. Expertiza noastră acoperă o gamă largă de servicii, inclusiv depanare, infogerență, asistență, mentenanță, precum și securitate IT cu soluții antivirus și de supraveghere avansate. SPOXI se distinge printr-o abordare strategică în gestionarea apelurilor de oferte, garantând un răspuns personalizat și un follow-up riguros pentru a maximiza oportunitățile afacerii dumneavoastră. Aveți încredere în SPOXI pentru o gestionare IT și web eficientă, sigură și adaptată ambițiilor dumneavoastră.
... ridicată. O echipă de profesioniști la dispoziția dumneavoastră, exclusiv formată din francezi bilingvi. Serviciu clienți: Permanență telefonică 7z/7 - 24h/24, primirea apelurilor, gestionarea e-mailurilor, apeluri externe, chat, SMS Apeluri externe: Stabilirea de întâlniri calificate BtoB, generarea de lead-uri, sondaje de satisfacție a clienților, calificarea fișierelor, vânzări telefonice...
Franța, Asnières-Sur-Seine
... pentru echipa de gestionare a parcului, Procese și flux de lucru fără externalizarea gestionării, Ghid pentru conducătorul intern. • Tactic: Mutualizarea apelurilor de ofertă între companii, Conducerea apelurilor de ofertă, RFI, RFP, RFQ, Renewals, Grile de fluiditate favorabile, Servicii de inclus sau exclus, Harmonizarea furnizorilor la nivel internațional sau EMEA, Clauze comerciale și contractuale...
Austria, St.pölten
...Companiile se confruntă cu provocarea de a oferi clienților un suport de primă clasă, în timp ce își maximizează eficiența operațională. Benefit Partner GmbH oferă soluții personalizate de call center pentru a atinge aceste obiective. Serviciile noastre includ: - Suport pentru clienți 24/7 pentru probleme tehnice, întrebări legate de facturi și produse. - Gestionarea apelurilor de către...
... pentru angajați, Înregistrarea apelurilor, Legătura cu salariul). Planificarea personalului (Tabloul de planificare, Motorul de planificare). Gestionarea producției (Planificarea funcțiilor, Înregistrarea locurilor de muncă). Securitate (Controlul accesului, Înregistrarea vizitatorilor, Supravegherea video, Securitatea terenului).
Franța, St Avertin
... lună – Sală de întâlnire la cerere - Domiciliere telefonică - Gestionarea apelurilor telefonice - Permanență telefonică fără angajament de durată – Externalizarea centralelor telefonice – Preluarea centralelor telefonice – Gestionarea suprasarcinilor de apeluri – Gestionarea agendei online – Redirecționarea apelurilor telefonice pe toate tipurile de numere – Gestionarea recepției telefonice în mod punctual pentru absențe neprevăzute, deplasări, concedii, boală, maternitate, … Telesecretariat - Lucrări de secretariat administrative sau comerciale, imprimări color, mailinguri, prezentări…...
Franța, Paris
...îmbunătățiți gestionarea apelurilor. Astfel, veți câștiga în calitatea serviciului, și asta în cel mai scurt timp. Îmbunătățirea calității tratării apelurilor dumneavoastră va fi, de asemenea, însoțită de o reducere drastică a costurilor (cu peste jumătate din cheltuielile pe acest post) comparativ cu un standard integrat în compania dumneavoastră.
Franța, Vertou
...Bună, Ofer servicii de asistentă administrativă independentă. Sustinere pentru conducere -> Gestionarea agendei și a căsuței de e-mail -> Gestionarea apelurilor -> Organizarea de evenimente -> Organizarea deplasărilor -> Arhivare Gestionare -> Pregătirea datelor pentru contabilitate -> Punerea la dispoziție a documentelor pentru Expertul Contabil -> Gestionarea relației administrative cu terții...
Belgia, Diegem
Cu soluția de telefoane SIP portabile de la Panasonic și serviciul ErgaTel HIP, reduceți costurile de investiție, precum și cheltuielile cu telefonia. O centrală telefonică nu mai este necesară pentru gestionarea apelurilor dumneavoastră. Aceasta este gestionată automat de serviciul HIP și este disponibilă pe posturile SIP. Posturile telefonice SIP utilizează orice acces la Internet. Pentru...
Italia, Buia
... dedicate pentru automatizarea industrială pe platforme PLC, HMI și SCADA, utilizând principalele sisteme de automatizare disponibile pe piață. Realizăm instalații pentru controlul accesului în zone sensibile, cu gestionarea apelurilor și deschiderilor, atât din sala de control, cât și din accesurile în teren controlate prin RFID (Identificare prin frecvență radio), aceste instalații pot fi integrate cu camere HDMI și cu posibilitatea de a avea o istoricitate a evenimentelor. Dezvoltăm aplicații pentru sisteme de viziune în domeniul industrial, datorită utilizării sistemelor tehnologice.
Regatul Unit, Croydon
... notificare scurte, este ușor să te adaptezi pe măsură ce afacerea ta evoluează. De asemenea, avem echipa noastră de suport intern la dispoziție pentru a oferi sfaturi și suport practic pentru a te ajuta să crești, iar facilitățile noastre includ săli de întâlnire și conferințe, gestionarea apelurilor și corespondenței, internet de mare viteză, servicii de recepție și spațiu comunitar deschis.
Belgia, Antwerpen
AAC este specializat în gestionarea apelurilor telefonice zilnice ale companiilor și profesiilor libere. AAC oferă în Europa un serviciu telefonic foarte personalizat pentru mai mult de 600 de clienți. O echipă de operatori telefonici profesioniști și multilingvi răspunde la telefon în numele dumneavoastră, ia notițe, oferă informații sau face programări, dacă este necesar. Procedurile de dispatching, bazate pe scripturi personalizate de dumneavoastră, sunt respectate cu strictețe.
Regatul Unit, Cambridge
C3 a fost un furnizor specializat de soluții de telefonie computerizată în Cambridge din 1990. Oferind comunicații unificate și soluții de vârf care susțin gestionarea apelurilor în masă, servicii IVR, facturare conformă cu PCI și dezvoltarea de servicii cu valoare adăugată. Clienții includ operatori de telecomunicații, universități, autorități publice și Trusturi NHS. Produsele includ platforme de comunicații multi-canal, mesagerie de rețea, conferințe, mesagerie vocală, IVR și soluții de plată conforme cu PCI de nivel 1.
Franța, Suresnes
Centrul nostru de afaceri vă oferă un serviciu de închiriere a birourilor pe barca noastră pentru o durată variabilă, de la câteva ore la câțiva ani. De asemenea, suntem biroul virtual pentru numeroși meșteșugari, antreprenori sau companii care, neavând un birou propriu, aleg o domiciliație comercială. Asigurăm servicii de secretariat, cum ar fi gestionarea apelurilor, redactarea de oferte...
Franța, Bidart
Înființată în 2002, WANAO este o companie specializată în gestionarea apelurilor de oferte. Detectăm apelurile de oferte și vi le transmitem zilnic. Dispunem de software-uri de gestionare a apelurilor de oferte care permit optimizarea acțiunilor necesare pentru a răspunde la un apel de ofertă. De asemenea, oferim un software de dematerializare care permite depunerea răspunsurilor dematerializate la apelurile de oferte.
Spania, Madrid
... liniile de afaceri și pentru a dezvolta munca de la distanță, RingOver vă permite să implementați telefonia instantaneu în peste 60 de țări. Unele avantaje: • Utilizați acest serviciu de oriunde, instantaneu și fără limite, cu dispozitivele dumneavoastră obișnuite: computere și aplicații mobile. • Crearea propriului centru de apeluri complet personalizat pentru gestionarea apelurilor, mesajelor...
Țările populare pentru acest termen de căutare