...Externalizarea gestionării apelurilor externe ajută companiile care au propria activitate sau care colaborează cu clienți terți și care doresc să externalizeze serviciile legate de secretariatul telefonic. În zilele noastre, externalizarea acestei misiuni este o alegere înțeleaptă. Datorită consilierilor telefonici calificați, Nosycom vă oferă mai mult decât un simplu instrument de comunicare. Aducem o valoare adăugată organizației dumneavoastră, permițându-vă astfel să vă concentrați asupra activității principale.
...Optimizați-vă gestionarea administrativă cu serviciul nostru de Telesecretariat externalizat. Din Madagascar, vă oferim un suport personalizat: gestionarea emailurilor, programarea întâlnirilor, recepția apelurilor telefonice și multe altele. Beneficiați de un asistent virtual profesionist și receptiv, capabil să se adapteze la cerințe variate. Asigurăm o dezvoltare continuă a competențelor echipelor noastre pentru o calitate a serviciului neegalată.
Profitați de o asistență administrativă de primă clasă la un cost foarte competitiv.
...Hammam cu gestionarea temperaturii și a timpului, echipat cu un difuzor de aromaterapie
Masaj al spatelui prin Hydrojets x 6
Balneoterapie prin 7 jeturi
Funcție balneo
Iluminare cu LED
Conexiuni bluetooth și USB pentru telefon și muzică MP3
Recepția apelurilor telefonice cu ajutorul panoului de control
Radio FM, MP3, CD
Scaun integrat
Duș cromat
Duș tip ploaie de plafon
Masaj pentru picioare (sistem detașabil)
Extracția aerului la sfârșitul ciclului
Referință: GT0531...
...Aceste căști sunt compatibile cu dispozitivele Apple și Android.
Bluetooth-ul de clasă 1 oferă o rază de acțiune mai extinsă și reduce pierderile de conexiune.
Comenzile integrate permit gestionarea muzicii, apelurilor și asistentului vocal.
Microfonul integrat dispune de o reducere a vântului pentru o calitate vocală optimă.
Cablu Flex-Form și cele patru dimensiuni de dopuri disponibile asigură...
...Médiphone Téléservices este un centru de apeluri cu peste 20 de ani de experiență în domeniul externalizării apelurilor (inbound și outbound). Agenția vă oferă gestionareaapelurilor dvs. outbound către clienți, colaboratori și potențiali clienți. Pentru a asigura prestarea serviciului de emitere a apelurilor, punem la dispoziția clienților noștri agenți calificați și instruiți.
...combinând comunicații unificate, interoperabilitate în colaborarea echipelor, centru de contact și analize într-o platformă unică, deschisă și în timp real.
RingCentral Office este un sistem PBX bazat pe cloud pentru afaceri, iar caracteristicile sale includ asistent automat pentru apeluri, director de companie, redirecționarea și gestionareaapelurilor, extensii multiple,...
... tabletă), pentru a lucra sau a asculta muzică oriunde.
Gestionareaapelurilor facilitată
Consola de comandă situată pe cablu este dotată cu butoane mari și indicatori LED care permit controlul ușor al apelurilor și muzicii.
Aceste comenzi permit preluarea și încheierea apelurilor, ajustarea volumului sau activarea tăcerii microfonului.
Instalare Plug-and-Play
Jabra Evolve 30 II este compatibil cu majoritatea platformelor de Comunicații Unificate sau clienți VoIP.
Trebuie doar să-l conectezi pentru a funcționa.
EAN:GNN5399-829-309
Livrare:24/48H...
...
- Înregistrarea apelurilor
- Monitorizare în timp real
- Multi Campanie
- Multi-site
- Gestionarea agenților și a privilegiilor
- Adăugarea de informații pe fișele prospectilor
- Utilizatori nelimitati
- Import și export de date ale campaniilor
- Statistici globale, pe agent și în timp real
- Câmpuri personalizabile
- Muzică de așteptare pentru prospecti configurabilă
- Șabloane de SMS și email
- Crearea de campanii nelimitate
- Argumente personalizabile
- Reciclarea prospectilor
- Ascultarea apelurilor în direct
- Coaching, suflare
- Evenimente
- Gestionarea lead-urilor...
... asemenea, vă putem furniza aceste numere diferite care vă vor ajuta să îmbunătățiți imaginea companiei dumneavoastră și să fidelizați clienții.
› Hot Line – SAV – Help Desk de 1 nivel:
Gestionareaapelurilor dumneavoastră de...
... companiilor,
- emiterea apelurilor de fonduri (informație pentru gestionare),
- previziunea de numerar,
- proiecția șantierelor pe 12 luni.
Ergonomia sa de tip "Excel" și flexibilitatea în utilizare (gestionarea decalajelor prin simpla glisare a sarcinii) îl fac un instrument de planificare apreciat de clienții noștri.
De pe șantierul său, conducătorul de lucrări poate efectua toate acțiunile (validare, decalare de sarcini,...) cu tableta sa.
...Serviciu de Recepție Virtuală (gestionarea și efectuarea apelurilor, notificări prin e-mail, suport prin Skype), realizat de la distanță.
Serviciu de Trimitere SMS (Personalizat)...
...Vă propunem externalizarea secretariatului dumneavoastră și permanența standardului telefonic pentru gestionareaapelurilor dumneavoastră intrante și ieșite.
Aveți nevoie de un serviciu de secretariat la distanță pentru compania dumneavoastră?
Secretara dumneavoastră este în concediu, absentă sau suprasolicitată?...
Executăm toate sarcinile necesare funcționării companiei dumneavoastră:...
... poștală la nivel mondial
Telecomunicații: număr de telefon sau FAX și redirecționare a apelurilor
Paper2email: Scanăm scrisorile dumneavoastră și vi le trimitem ca PDF prin e-mail.
Rezervați mai jos servicii suplimentare practice:
Vă aducem propria cutie poștală
Pachetul de colectare pentru cumpărături și redirecționare
Ridicare, auto-ridicare posibilă
Închiriați biroul nostru pe zi, la nevoie...
... precise a nevoilor dumneavoastră și furnizării de propuneri tehnice și financiare de înaltă calitate. Expertiza noastră acoperă o gamă largă de servicii, inclusiv depanare, infogerență, asistență, mentenanță, precum și securitate IT cu soluții antivirus și de supraveghere avansate.
SPOXI se distinge printr-o abordare strategică în gestionareaapelurilor de oferte, garantând un răspuns personalizat și un follow-up riguros pentru a maximiza oportunitățile afacerii dumneavoastră.
Aveți încredere în SPOXI pentru o gestionare IT și web eficientă, sigură și adaptată ambițiilor dumneavoastră.
... ridicată.
O echipă de profesioniști la dispoziția dumneavoastră, exclusiv formată din francezi bilingvi.
Serviciu clienți:
Permanență telefonică 7z/7 - 24h/24, primirea apelurilor, gestionarea e-mailurilor, apeluri externe, chat, SMS
Apeluri externe:
Stabilirea de întâlniri calificate BtoB, generarea de lead-uri, sondaje de satisfacție a clienților, calificarea fișierelor, vânzări telefonice...
... pentru echipa de gestionare a parcului, Procese și flux de lucru fără externalizarea gestionării, Ghid pentru conducătorul intern. • Tactic: Mutualizarea apelurilor de ofertă între companii, Conducerea apelurilor de ofertă, RFI, RFP, RFQ, Renewals, Grile de fluiditate favorabile, Servicii de inclus sau exclus, Harmonizarea furnizorilor la nivel internațional sau EMEA, Clauze comerciale și contractuale...
...Companiile se confruntă cu provocarea de a oferi clienților un suport de primă clasă, în timp ce își maximizează eficiența operațională. Benefit Partner GmbH oferă soluții personalizate de call center pentru a atinge aceste obiective.
Serviciile noastre includ:
- Suport pentru clienți 24/7 pentru probleme tehnice, întrebări legate de facturi și produse.
- Gestionareaapelurilor de către...
...îmbunătățiți gestionareaapelurilor. Astfel, veți câștiga în calitatea serviciului, și asta în cel mai scurt timp. Îmbunătățirea calității tratării apelurilor dumneavoastră va fi, de asemenea, însoțită de o reducere drastică a costurilor (cu peste jumătate din cheltuielile pe acest post) comparativ cu un standard integrat în compania dumneavoastră.
...Bună,
Ofer servicii de asistentă administrativă independentă.
Sustinere pentru conducere
-> Gestionarea agendei și a căsuței de e-mail
-> Gestionareaapelurilor
-> Organizarea de evenimente
-> Organizarea deplasărilor
-> Arhivare
Gestionare
-> Pregătirea datelor pentru contabilitate
-> Punerea la dispoziție a documentelor pentru Expertul Contabil
-> Gestionarea relației administrative cu terții...
Cu soluția de telefoane SIP portabile de la Panasonic și serviciul ErgaTel HIP, reduceți costurile de investiție, precum și cheltuielile cu telefonia. O centrală telefonică nu mai este necesară pentru gestionareaapelurilor dumneavoastră. Aceasta este gestionată automat de serviciul HIP și este disponibilă pe posturile SIP. Posturile telefonice SIP utilizează orice acces la Internet. Pentru...
... dedicate pentru automatizarea industrială pe platforme PLC, HMI și SCADA, utilizând principalele sisteme de automatizare disponibile pe piață. Realizăm instalații pentru controlul accesului în zone sensibile, cu gestionareaapelurilor și deschiderilor, atât din sala de control, cât și din accesurile în teren controlate prin RFID (Identificare prin frecvență radio), aceste instalații pot fi integrate cu camere HDMI și cu posibilitatea de a avea o istoricitate a evenimentelor. Dezvoltăm aplicații pentru sisteme de viziune în domeniul industrial, datorită utilizării sistemelor tehnologice.
... notificare scurte, este ușor să te adaptezi pe măsură ce afacerea ta evoluează. De asemenea, avem echipa noastră de suport intern la dispoziție pentru a oferi sfaturi și suport practic pentru a te ajuta să crești, iar facilitățile noastre includ săli de întâlnire și conferințe, gestionareaapelurilor și corespondenței, internet de mare viteză, servicii de recepție și spațiu comunitar deschis.
AAC este specializat în gestionareaapelurilor telefonice zilnice ale companiilor și profesiilor libere. AAC oferă în Europa un serviciu telefonic foarte personalizat pentru mai mult de 600 de clienți. O echipă de operatori telefonici profesioniști și multilingvi răspunde la telefon în numele dumneavoastră, ia notițe, oferă informații sau face programări, dacă este necesar. Procedurile de dispatching, bazate pe scripturi personalizate de dumneavoastră, sunt respectate cu strictețe.
C3 a fost un furnizor specializat de soluții de telefonie computerizată în Cambridge din 1990. Oferind comunicații unificate și soluții de vârf care susțin gestionareaapelurilor în masă, servicii IVR, facturare conformă cu PCI și dezvoltarea de servicii cu valoare adăugată. Clienții includ operatori de telecomunicații, universități, autorități publice și Trusturi NHS. Produsele includ platforme de comunicații multi-canal, mesagerie de rețea, conferințe, mesagerie vocală, IVR și soluții de plată conforme cu PCI de nivel 1.
Centrul nostru de afaceri vă oferă un serviciu de închiriere a birourilor pe barca noastră pentru o durată variabilă, de la câteva ore la câțiva ani. De asemenea, suntem biroul virtual pentru numeroși meșteșugari, antreprenori sau companii care, neavând un birou propriu, aleg o domiciliație comercială. Asigurăm servicii de secretariat, cum ar fi gestionareaapelurilor, redactarea de oferte...
Înființată în 2002, WANAO este o companie specializată în gestionareaapelurilor de oferte. Detectăm apelurile de oferte și vi le transmitem zilnic. Dispunem de software-uri de gestionare a apelurilor de oferte care permit optimizarea acțiunilor necesare pentru a răspunde la un apel de ofertă. De asemenea, oferim un software de dematerializare care permite depunerea răspunsurilor dematerializate la apelurile de oferte.
... liniile de afaceri și pentru a dezvolta munca de la distanță, RingOver vă permite să implementați telefonia instantaneu în peste 60 de țări. Unele avantaje: • Utilizați acest serviciu de oriunde, instantaneu și fără limite, cu dispozitivele dumneavoastră obișnuite: computere și aplicații mobile. • Crearea propriului centru de apeluri complet personalizat pentru gestionareaapelurilor, mesajelor...