...Sistemul de alarmă pentru apeluri de urgență de la Klöpper Therm a fost conceput pentru a îmbunătăți siguranța angajaților dumneavoastră în camerele frigorifice și pentru a solicita ajutor imediat în caz de urgență. Cu sistemul de alarmă de urgență de la Klöpper Therm, persoanele blocate / rănite devin vizibile, iar un PC conectat începe să raporteze alarma prin funcția „Wake on LAN“. Alternativ, este posibil să se afișeze alte alarme tehnice, cum ar fi o creștere a temperaturii în magazie, uși neînchise, alarmă de apă sau ventilație inactivă. Alte aplicații la cerere.
...Seria Performer oferă primul sistemde intercomunicație digital pentru petreceri din lume, oferind stații master cu 2 și 4 canale, stații de difuzare montate pe rack, montate pe perete și stații de birou, precum și indicatoare deapel și stații de căști cu centură cu 2 canale.
În plus față de aplicațiile pure de petrecere, interfața sistemului C44plus face ca seria Performer să fie prima soluție...
...După o perioadă îndelungată de dezvoltare, compania terra-Fernwirktechnik dispune din nou de un sistemdeapelde urgență pentru pădure conform BG.
Montajul și punerea în funcțiune a primului dispozitiv au avut loc sub privirile atente ale inginerului de testare kwf, Ekkehard Debnar, la antreprenorii forestieri Fritz și Matthias Daab din Großbieberau.
...Sistemele de apeluri asigură o comunicare 100% fiabilă între personalul medical și pacienți sau rezidenți.
SEC-COM se asigură că nu există compromisuri în ceea ce privește siguranța tuturor persoanelor prezente. Oferim sisteme deapel care s-au dovedit eficiente în clinici și instituții de îngrijire. La fața locului, integrăm tehnologie modernă, care este modular adaptabilă și întotdeauna disponibilă. Împreună cu dumneavoastră, dezvoltăm un sistem adaptat cerințelor dumneavoastră.
...Indicatorii de defecte MFW sunt utilizați pentru a transmite mesaje de defect și alarmă prin SMS, fax, apel urban sau e-mail către dispozitivele finale corespunzătoare.
... punctului de rouă, programe deapel rapid, programe personale și multe altele.
Conveyori cu aer comprimat pentru unul sau două componente, cu sau fără funcție de dedustare, sunt disponibile. Controlul transportului este deja inclus.
Tip de uscător: Montat deasupra
Controlul uscătorului: WINneo / WINsystem
Dimensiuni recipiente: 6 - 75 litri
Adaptor mașină: 80/90/100/110 x15/20/25mm
Temperatura de uscare: 185°C
Sistemde punct de rouă: WINsystem
Versiune divizată: opțional
Alimentare: 230V, 50/60 Hz
Calitatea aerului comprimat: ISO 8573-1
Conexiune: 6-10 bar...
... potrivită pentru toate domeniile în care sunt necesare noi instalări, nu doar pentru construcții noi, ci și, de exemplu, ca parte a unei renovări sau reabilitări. În plus, sistemul de alarmă Gira este de asemenea potrivit pentru rulote și bărci, deoarece poate funcționa și cu 12 V.
Componentele sistemului:
- Centrala de alarmă
- Contacte pentru uși sau feronerie/VdS
- Detector de mișcare pentru alarmă 90/15/VdS
- Buton deapelde urgență
- Comutator cu cheie/VdS
- Sirenă exterioară cu lumină intermitentă/VdS...
Dezvoltarea de electronică și software pentru aplicații medicale este competența de bază a pironex GmbH. Este vorba despre cerința de a avansa digitalizarea și conectivitatea în medicină și îngrijire. Prototipuri inovatoare și dezvoltări de produse în domeniul IoT sunt realizate de departamentele de dezvoltare pironex. Grupurile de lucru în dezvoltarea electronicii, dezvoltarea carcaselor și dezvo...
...Calitate audio HD
- Rutare inteligentă, IVR, grupuri deapel, profile de accesibilitate, notificări prin e-mail și multe altele
- Apeluri video
- Chat
- Fax2Mail
- Aplicații mobile, aplicații desktop
- Integrare Microsoft Teams
- Gestionarea dispozitivelor
- Cadru de integrare pentru integrații, de exemplu, cu sisteme CRM
- Capacitate multi-tenant...
...Lift mobil pentru pacienți de mare capacitate pentru o greutate maximă a pacientului de 450 kg.
Ușor de asamblat
Brațul se rotește 0°-180°
Brațul este reglabil pe înălțime
Lanț de ridicare reglabil
Categorie: Accesorii pentru paturi
Cuvânt cheie: până la 450 kg...
... VoIP și vă oferă consultanță în următoarele domenii:
Pentru cine sunt potrivite serviciile noastre de consultanță?
Expertiza noastră se adresează atât micilor și mijlociilor întreprinderi (furnizori de servicii, cabinete, agenții, companii industriale, dealeri auto etc.), cât și companiilor care dispun de medii VoIP specializate (de exemplu, centre deapel).
Dacă aveți nevoie de expertiza noastră, ne bucurăm să avem o primă discuție gratuită pentru a discuta despre nevoile dumneavoastră de consultanță. Transparența, fiabilitatea și profesionalismul sunt pentru noi lucruri de la sine înțelese.
... dacă aveți o cerință specială, discutați cu noi. O vom face impecabil.
• Deflector de crengi în jurul cabinei
• Axă față cu suspensie complet acoperită
• Acoperire laterală a capotei
• Orificii pentru întreținere și curățare
• Aripi detașabile cu sistemde prindere rapidă
• Bazin de fund în construcție segmentată
• Gălăgie maximă la sol
• Winch-uri cu montare rapidă sau fixă
• Suport pentru oglinzi detașabil cu sistemde prindere rapidă
• Suport de munte
• Telecomandă
• Sistemdeapelde urgență...
... asigură că toate cerințele sunt implementate cu exactitate.
Serviciile noastre includ:
Tăieri de forme și contururi conform desenului
Tăierea discurilor și inelelor din aluminiu, alamă și cupru
Sistemde tăiere de precizie cu bandă
Tăieri de benzi din aluminiu la dimensiuni exacte de lățime și lungime
Tăierea profilurilor și prelucrarea completă...
...
Tastatură de apelare
8 taste de funcție fixe (parțial echipate cu LED-uri roșii)
6 taste tactile/senzor liber programabile (iluminate) cu LED-uri roșii (taste de funcție, deapel rapid sau de linie)
Taste de control +/-
Navigator cu 5 direcții
Acustică
Difuzare în regim de hands-free (vollduplex)
AudioPresence
Interfețe
Conexiune pentru căști
Montare pe perete posibilă
Suport OpenScape / HiPath...
... gamă variată de cutii și accesorii pe stoc. Consultați serviciile noastre legate de materialele de ambalare, descoperiți avantajele depozitului deapel și gestionarea stocurilor sau învățați să ne cunoașteți mai bine prin informațiile de mai jos.
Magazinul pentru seniori pentru un sistem sau dispozitiv deapelde urgență
Bine ați venit pe Notfallknopfsenioren.de. Ne-am specializat de mulți ani în vânzarea de alarme pentru seniori pentru orice aplicație, fie că este vorba de locuințe independente sau de protecție personală. La noi găsiți alarma pentru seniori potrivită pentru orice situație.
Doriți să cumpărați alarme pentru seniori...
... portofoliul nostru de servicii. În special, modernizarea contribuie la menținerea valorii instalației, colaborând exclusiv cu producători renumiți de sisteme de control pentru lifturi și acționări reglate pe frecvență. Inspecțiile regulate, efectuate de specialiștii noștri, contribuie, de asemenea, la siguranța și fiabilitatea instalațiilor. În cazul în care apar dificultăți, oferim un serviciu 24 de ore, inclusiv un sistemdeapelde urgență. Toate contractele de service sunt adaptate individual nevoilor clienților și instalațiilor specifice.
...parțial, arhivate fizic în depozite timp de până la 30 de ani.
Lettershop & Mail: Primim/scanăm, trimitem și procesăm scrisorile / emailurile / faxurile dumneavoastră în cantități mici și mari.
Call Center Inbound & Outbound: În marketingul direct modern, tonul face muzica.
Response Center: Scrisoare - Fax - Email - Apel - Ne ocupăm de datele dumneavoastră - în propriul sistem BSD-EDV sau prin VPN / Internet în sistemul EDV al partenerilor noștri. - Furnizor de servicii la nivel național din Hamburg, Berlin, Köln până în München.
... compuse din 3 domenii: raportare, procesare a semnalului și alarmare. În funcție de necesitate, dorință sau urgență, un astfel desistem pentru apărarea împotriva pericolelor este configurat din componente individuale, interconectate și puse în funcțiune, având în vedere că căile de raportare pot fi realizate atât prin punți radio, cât și prin cablu.
Securitatea pentru noi înseamnă:
consultanță gratuită la fața locului
analiza vulnerabilităților
soluții individuale
soluții desistemapelde urgență...
... serviciilor. authensis ACHAT se integrează perfect în infrastructurile și aplicațiile existente. Portofoliul authensis include, de asemenea, analiză, concepție, realizare, precum și servicii pentru soluții complexe de comunicare. authensis - 17 ani de experiență. authensis AG - o companie germană independentă, de familie - este un lider de produs și tehnologie pe piața europeană a soluțiilor de centre deapel independente desistem. Echipa authensis este activă în dezvoltarea, punerea în funcțiune și servicii pentru soluții de centre deapel pe piața germană încă din 1992.
... personalizat. Printre serviciile oferite se numără un apelde urgență disponibil 24 de ore, prin care un angajat competent este disponibil în orice moment. De asemenea, se oferă remedierea defecțiunilor în termen de 48 de ore, un serviciu de urgență pentru chei / păstrarea cheilor, un diagnostic online la distanță (în funcție desistem), verificarea sistemelor (inclusiv deplasarea), între 1 și 4 cicluri de întreținere pe an, ... Pentru o protecție suplimentară, Kittel oferă un apelde urgență / alarmă de atac pentru serviciile de pază / firmă de securitate.
...Mentenanța și repararea software-ului; Sisteme de vorbire și apel; Software standard și desistem; Software pentru managementul sistemelor și rețelelor; Analize și inginerie desistem; Sisteme de software pentru Voice over IP și integrarea telefoniei computerizate:...
... utilizatori. Fiecare utilizator are acces de pe orice telefon la datele sale de contact; Fără numere de telefon, conexiune prin menționarea numelui, trimiterea de e-mailuri; Indiferent de dispozitiv, și în vehicul; "Mâini libere"; reduce costurile de telefonie mobilă cu 50%; VoiceDirector Operator este utilizat în locul unei linii de așteptare sau direct. Operatorul salută apelantul și îl redirecționează simplu prin voce direct la persoana de contact; Preluare automată în cazul "nefiind disponibil"; Dialog cu posibilitatea de a lăsa o solicitare deapel înapoi sau un mesaj.
...Linie de asistență/Telefon de serviciu; Integrare fax; Software pentru call center; Managementul reclamațiilor; Externalizare completă; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Integrare e-mail; Buton deapel înapoi pe Internet; CTI; IVR...
Manager de program - Planificarea automată a schimburilor sau a orelor:, Managerul de program este un sistemde programare dezvoltat pentru planificarea resurselor umane în spitale, hoteluri, centre deapel, întreprinderi industriale sau instituții sociale, destinat planificării și evaluării automate și optimizate a schimburilor de lucru. În acest proces, introducerile interactive sunt posibile...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Software pentru Call-Center; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Conectare prin e-mail; Buton deapel înapoi pe internet; IVR...
... posibilități nelimitate de amenajare a locurilor de muncă, recepțiilor și meselor de întâlnire. Pentru locurile de muncă cu monitoare multiple, utilizate în centre de control, mese de dealer, centre deapel și în domeniul medical, există multe soluții specifice. SCUBE este un sistemde pereți funcționali cu un domeniu de aplicare extrem de larg și o gamă foarte variată de opțiuni de design pentru...