...Automate de bandă pentru ambalare – Elemente esențiale pentru toate procesele de ambalare
Pentru automate de umreifare cu bandă din plastic, vă oferim soluții complete sau de extindere pentru închiderea unor dimensiuni de pachete și/sau loturi în continuă schimbare.
• Consultanță/planificare personalizată la fața locului de către manageri de proiect experimentați
• Soluție personalizată, adaptată cerințelor dumneavoastră
• Luarea în considerare a stocurilor existente și a traseelor de expediere
• Teste practice
• Centrudeasistență și formare pentru clienți Wuppertal...
...prevenirea și investigarea pierderilor de inventar cauzate de furt, fraudă, delapidare sau pierderi de marfă joacă un rol semnificativ.
Portofoliul nostru de servicii
• Gardieni decentru
• Shopping misterios
• Furt de test
• Instruire „Prevenție în comerțul cu amănuntul"
• Portari
• Detectivi de magazin
• Servicii de poartă
• Recepție clienți / Asistență informațională
• Supraveghere în timpul fazelor de amenajare și deschideri
• Asistență la primirea mărfurilor
• Serviciu de schimb și reclamații
• Managementul parcărilor
• Servicii de intervenție...
... specializată din domeniile mecanică, electronică și tehnologia aplicațiilor este întotdeauna alături declienți. Pe lângă o linie deasistență pentru servicii cu teleserviciu, compania oferă o flotă regională de servicii, precum și servicii de piese de schimb și capete de frezare.
Suntem aici pentru dumneavoastră... o viață întreagă de mașini.
... dezvoltări de mașini de vârf și tehnologie de înaltă precizie, ne-am consolidat ca producător de mașini pe piața mondială timp de trei decenii. Suntem certificați conform DIN EN ISO 9001:2015.
Serviciul nostru deasistență pentru clienți, care funcționează în fabrica principală, este format din 15 specialiști care, datorită competenței lor profesionale, găsesc rapid soluții pentru dumneavoastră...
... "Bremer Medien", a fost înființat un centrude date pentru operarea unei cloud private.
În 2020, ne-am extins din nou - Daschke EDV-Systeme a fost complet integrată în contexx GmbH, iar oferta lui Siegfried Daschke a fost extinsă. Au fost încheiate parteneriate strategice pentru a putea oferi o asistență și mai bună clienților noștri.
În 2021, ne-am mutat în noile noastre birouri din Osterholz-Scharmbeck. A fost angajată o nouă colegă pentru vânzări, iar soluția software "predas" a fost extinsă cu multe funcții noi.
INNOMAX AG este prima dumneavoastră adresă atunci când vine vorba de tăierea precisă cu apă prin jet și tehnologia de eroziune. Suntem centrul pentru vânzări, servicii și consultanță în aplicații pentru sistemele de tăiere cu apă din cadrul OMAX Corp., SUA, liderul tehnologic în acest segment. Pentru o asistență cuprinzătoare pentru clienți, este nevoie de mult mai mult decât de vânzarea pură a...
... lifturilor, vă oferim servicii extinse și garantăm asistența instalațiilor dumneavoastră de lifturi 24 de ore pe zi și 365 de zile pe an. Flexibilitatea și apropierea de client sunt o normalitate pentru baza noastră declienți în continuă expansiune. Angajați calificați sunt, de asemenea, disponibili în orice moment pentru întrebări legate de reparații, întreținere și modernizarea instalațiilor dumneavoastră de lifturi.
La NobleBusiness.de, satisfacția clienților este pe primul loc. Oferim toate dimensiunile și o gamă cuprinzătoare în XL. Cu platforma noastră de comerț electronic de referință, cumpărătorii noștri foarte experimentați, un designer competent dedicat, o echipă profesională de achiziții și producție, un sistem de stocare flexibil și un centru modern deasistență pentru clienți, oferim clienților...
... pentru planificare, livrare, punere în funcțiune și întreținere.
Contactați-ne!
► Concepție specifică obiectului în loc de produse standard
► Sortiment modular și flexibil care acoperă multe domenii de aplicare
► Asistență și consultanță intensă pentru clienți
► Principiul "totul dintr-o singură sursă" inclusiv garanție și întreținere
► Apa pluvială filtrată din instalații bine concepute este...
... remorcare
- Siguranță optimă în planificare pentru clienți
- Instruire ușor de înțeles și intensivă în utilizarea mașinilor și echipamentelor
- Închirieri fără riscuri de investiție
- Atelier propriu de specialitate, inclusiv centrude verificare și verificări ale mașinilor înainte și după fiecare utilizare
- Serviciu 24 de ore cu tehnicieni specializați și vehicule de serviciu pentru orice eventualitate.
...
instalațiile livrate formează întreaga lanț de procese în extracția în carieră - de la
îndepărtarea deșeurilor, obținerea materiilor prime, prelucrare,
depozitare și omogenizare până la transportul ulterior
sau expedierea. De asemenea, gama de servicii include
asamblări la locul de utilizare și puneri în funcțiune,
învățare și servicii post-vânzare, cum ar fi asistența pentru clienți și
suport...