Franța, Paris
...Oferim programe de formare personalizate pentru a întări abilitățile echipei dumneavoastră de vânzări. Acestea pot include formare în tehnici de vânzare, gestionarea relațiilor cu clienții, negociere etc.
... Mărci ale Distribuitorilor Marketing Studii de piață, studii de concurență. Elaborarea planului de marketing Elaborarea instrumentelor de dezvoltare a distribuției digitale Dezvoltarea vizibilității și a prezenței în minte. (Plan de Comunicare) Comercial Auditul funcției comerciale a companiei, Construirea planului de afaceri și a raportării. Recomandarea și împărtășirea strategiei de marketing și comercială a companiei, ...
Franța, Bordeaux
...În 2021, francezii au cheltuit 129 de miliarde de euro pe internet (sursa: Federația de e-commerce și vânzări la distanță). Antreprenorii au înțeles bine acest lucru și au profitat de această creștere de 7% a vânzărilor comparativ cu anul trecut. Pentru mulți comercianți, acest canal de vânzare considerabil duce la o creștere a cifrei de afaceri imediat după achiziția site-ului lor de e-commerce. Indiferent dacă vindeți produse fizice, dematerializate sau servicii, puteți beneficia de această oportunitate și obține o frumoasă parte din piața dumneavoastră!
...Jocuri de afaceri care utilizează multiple instrumente pedagogice: tablouri, cărți, simulări etc. Jocurile sunt livrate cu un ghid foarte detaliat, precum și cu toate materialele necesare. Teme disponibile: achiziții, vânzări, marketing, animarea echipelor, comunicare, cunoașterea companiei, creativitate & inovație, economie & managementul afacerii, ERP & GPAO, ERP educațional online, igienă, siguranță, dezvoltare durabilă, lean și rezolvarea problemelor, construcții lean, logistică & lanț de aprovizionare, management de proiect, performanța companiei, calitate, resurse umane.
Franța, Gisors
... comunitate autentică și, astfel, a dezvolta afacerea dumneavoastră. Aceasta vă va permite să generați mai multe vânzări, să obțineți mai mulți clienți... și astfel să creșteți cifra de afaceri, inclusiv profiturile.
Franța, Saint Denis
SNIT este o companie cu sediul în Franța, Benin și Togo, specializată în următoarele activități: - Vânzarea de produse tropicale, cum ar fi: Nuci de caju, soia, susan, nuci de shea, semințe și coji de bumbac etc. - Transit și Declarație în Vamă - Negociere și Reprezentare Internațională - Comerț General - Transport și mutare - Intermediar de afaceri și comerț - Achiziții și vânzări de vehicule...
Franța, Brest
... dumneavoastră comerciale și a planului de acțiuni comerciale. Vă ajutăm să găsiți noi oportunități de dezvoltare, identificând noi piețe sau oferte, sinonime cu creșterea cifrei dumneavoastră de afaceri. Realizăm un audit al organizației dumneavoastră comerciale și vă propunem acțiuni pentru a o optimiza și a crește vânzările. Oferim formări-acțiuni personalizate în domeniile marketing, vânzări-relații cu...
Franța, Paris
Akimbo este liderul în formarea în Vânzări și Dezvoltare a Afacerilor în industria Tech. Compania noastră oferă atât Bootcamp-uri cu normă întreagă, cât și cu normă parțială. Acestea îți permit să te specializezi în vânzări într-un mediu Tech (sau să te recalifici) pentru a excela într-o poziție de Dezvoltator de Afaceri. Bootcamp-ul nostru cu normă întreagă este un program de formare...
Franța, Champier
... imprimate). Experiență în crearea de site-uri web și optimizare Google în următoarele domenii de activitate: IT și telecomunicații, studii și consultanță, servicii pentru afaceri, comunicare și multimedia, industrie și metalurgie, comerț și distribuție, sănătate și medical, textile și îmbrăcăminte, transport și logistică, instituțional și autorități locale, corporate, turism, vânzări online, jobboard...
Franța, Issy-Les-Moulineaux
... zilnică a expedierilor și schimburilor internaționale (mailinguri, colete, corespondență de afaceri sau reviste). DHL Global Mail a dezvoltat un departament de consultanță în dezvoltare internațională pentru a ajuta companiile franceze să cucerească noi piețe. Având la bază expertiza sa internațională, DHL Global Mail ajută companiile franceze să acceseze noi piețe.