...Toate certificatele de calitate de care aveți nevoie pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate sunt furnizate companiilor de către Kalitürk. Suntem o organizație de certificare cu o gamă largă de produse, care oferă servicii pentru multe sectoare, cum ar fi producția, construcțiile și serviciile, folosind resursele și acreditările noastre locale calificate.
...Stocați, partajați, clasificați, arhivați documentele dvs. într-un mod fluid într-un mediu sigur, cum ar fi Odoo Documents.
Profitați, de asemenea, de celelalte funcționalități pe care le oferă acest software:
- organizați documentele în spații de lucru
- utilizați etichete multiple pentru a găsi informația pe care o căutați cu un singur clic
- atribuiți sarcini pe un document
Acest lucru vă va asigura că totul este realizat de persoana potrivită la momentul potrivit.
...Punctul forte al cadrului nostru de vitrină? Posterele sunt vizibile din ambele părți! Cadrul se fixează pe interiorul vitrinei printr-un sistemde adeziv dublu față, deja instalat. Contururile de finisare sunt apoi plasate pe cealaltă parte a vitrinei pentru a perfecționa afișajul. Aveți posibilitatea de a insera un document imprimat pe ambele fețe între cele două plexiglasuri.
Materiale și...
... a ridica ușor mecanismul așezat pe recipient. Bloc de tăiere din oțel special. Sistemde antrenare robust și etanș la praf. Conform cu normele de siguranță europene CE.
Garanție pe viață pentru cilindrii de tăiere conform normelor de utilizare și 2 ani pentru celelalte piese.
Deschidere: 220 mm
Capacitate a recipientului: 20 litri
Nivel de zgomot (fără hârtie): 50 dB
Alimentare: 230 Volți / 50...
... proiectare corespunzătoare, este posibil ca agregatele să fie încadrate în zone ATEX mult mai favorabile datorită absenței prafului. Cu o experiență de lungă durată, vă examinăm instalația și vă consiliem pentru o aspirație adaptată nevoilor dumneavoastră, echipată cu un sistemde filtrare.
...căutări, arhivare)
- Acces ubiquitar la documente (acest sistem este accesibil din orice parte a organizației. Mai multe persoane pot accesa simultan aceleași date adunate pe același instrument)
- Îmbunătățirea indexării (indexarea și căutarea documentelor sunt mai rapide, mai complete și mai precise într-un sistemde GED decât în arhivele pe hârtie)
- Securizarea elementelor
- Demers de calitate (orice document produs sau care tranzitează organizația dumneavoastră este înregistrat în GED. Acest aspect sistematic se integrează natural în cadrul demersului de calitate)...
...
Aplicarea inteligenței artificiale, rețele neuronale pentru apeluri automate și generarea documentelor: Procedură de lucru simplificată
Sistemde raportare automatizat: Calcul automatizat al îndatorării
Calcul automatizat al penalităților contractuale: Lucru cu toate tipurile de îndatorare...
... criterii. Pentru a completa acest serviciu, oferim de asemenea componenta WORKFLOW, un sistem dematerializat de circuite de validare și componenta LAD-RAD, un modul de inteligență artificială pentru analiza conținutului documentelor, pentru a înțelege și extrage conținutul și a-l distribui automat către aplicații terțe.
...Investiția în obligațiile noastre poate aduce mai mult decât un cont de economii tradițional sau un depozit. Totuși, nu suntem o instituție financiară sau o bancă, așadar investiția dumneavoastră nu este acoperită de acest sistemde garanție. În documentul nostru informativ, toate avantajele și dezavantajele sunt explicate detaliat, astfel încât să puteți lua mai ușor o decizie dacă această obligație vi...
... Stabilirea declarațiilor de import-export Stabilirea declarațiilor de schimb de bunuri DEB Preluarea și stabilirea titlurilor de tranzit T1 Transport național și internațional Certificate de origine, document F.E.R.I Gestionarea contabilității materiei (IST, PA, PP) Implementarea regimurilor speciale RP: perfecționare activă PA, perfecționare pasivă PP Implementarea IST, LADT, depozit sub vamă cu vămuire la domiciliu Studii ale acordurilor preferențiale Cererea statutului de exportator înregistrat EE sistem REX.
...independente de orice arhitectură specifică și care pot fi desfășurate fără constrângeri. Noțiunea de SmartForm propusă de J-Way permite unui redacteur non-informatician să creeze formularul într-un mod intuitiv. FormPublisher transformă acest document într-o aplicație didactică care se comportă ca un adevărat sistem expert de interviu și redactare în serviciul utilizatorului.
... luminos verde indică acest lucru. Un semnal luminos roșu, pe de altă parte, semnalează că este necesară o verificare a anvelopelor. La cerere, poate fi tipărit un document cu datele corespunzătoare. Datorită posibilei conectivități cu sistemele de management al flotei, protocoalele fiecărei treceri sunt afișate și pe PC, iar toate datele sunt stocate pentru documentare și analiză. PNEUSCAN este...
... fiecare contract sau document referitor la angajat trebuie șters - toate acestea sunt gestionate desistem. Pe lângă portalul HR, compania poate contacta linia noastră de asistență HR & Dreptul Muncii prin email sau telefonic în zilele lucrătoare între orele 9:00-15:00 (luni-joi) și 9:00-14:00 (vineri). Creează un profil de companie gratuit astăzi și asigură condiții corecte de angajare pentru angajați din perspectiva companiei.
Arteria Document Solution este o companie care face parte din Grupul Capital Arteria S.A. Se specializează în domeniul IT, de aceea se ocupă zilnic cu gestionarea proceselor de back office. A creat un sistem numit TrimDoc, care are ca scop principal gestionarea documentelor și a informațiilor. Printre funcțiile acestui instrument se numără citirea informațiilor din documente, gestionarea stocului de documente și alte activități.
Soluții de industrie, Procese de afaceri, Sisteme de gestionare a conținutului, Sisteme XML, Sisteme de gestionare a documentelor, Document Management Solutions, Software standard și desistem, Software și sisteme de servicii web, Site-uri web, Găzduire...
... necesare (ordin - documentde transport etc.) pentru a trece cât mai repede la etapa de import. În aceste etape, menținem o comunicare constantă cu firma dumneavoastră. După această etapă, putem realiza aplicații precum depozitarea temporară a bunurilor, supunerea acestora regimului de antrepozit, transferul bunurilor supuse regimului de antrepozit, obținerea documentelor și autorizațiilor necesare...