...Acest Atelier permite clasificarea, stocarea și arhivarea tuturor documentelor pe suport de hârtie prin procedeu informatic. Contactați-ne la 04 223 25 48.
Avantajele Gestionării Electronice a Documentelor sunt numeroase:
- Numerizarea prin scanner
- Indexarea prin metadate
- Eliminarea volumului de hârtie (eliberarea locurilor de stocare)
- Reducerea costurilor legate de hârtie (consumabile...
...Modulul "Resurse Umane" permite gestionarea informațiilor referitoare la angajații companiei dumneavoastră:
Gestionarea angajaților
Gestionarea programelor
Gestionarea prestațiilor (foi de timp)
Acest modul include o GED (Gestionare Electronică a Documentelor) care permite arhivareadocumentelor administrative ale fiecărui angajat.
Argus-File pe calea dumneavoastră
Argus este partenerul ideal pentru arhivareadocumentelor primite și trimise în cadrul unui cadru legal. Oferim, de asemenea, software pentru urmărirea și gestionarea fluxurilor de documente.
Datorită experienței noastre extinse, știm perfect ce aveți nevoie pentru a gestiona eficient fluxurile de documente din organizația dumneavoastră.
... în plic.
Utilizarea datelor dumneavoastră pentru o aranjare perfectă a tuturor documentelor: facturi, fluturași de salarii, notificări de plată etc.
Gestionarea stocului de hârtie cu antet și plicuri și aplicarea celor mai avantajoase tarife poștale.
Documentele electronice
Crearea, coordonarea, integrarea și trimiterea documentelor dumneavoastră electronice, inclusiv semnătura...