Integral Print imprimanta ta de broșuri - EDIȚIE PUBLICITARĂ
Spre deosebire de broșurile informative, care au rolul de a informa cititorul despre un anumit subiect, o broșură comercială servește atât la promovarea companiei, prin diverse informații despre produsele și serviciile sale, cât și la stimularea vânzărilor. Prin urmare, aceasta trebuie să fie concepută astfel încât să ofere toate elementele de care cititorul are nevoie, mai întâi pentru a cunoaște mai bine compania, dar mai ales pentru a-l determina să facă o achiziție.
De aceea, concepția unei broșuri comerciale trebuie să vizeze:
- atracția, punând accent pe aspectul vizual al copertei și al paginilor interioare,
- interesul cititorului, prin aspectul vizual, titluri și imagini,
- dorința de a cunoaște mai bine compania, precum și produsele și serviciile acesteia, în urma unei prezentări bine elaborate,
- îndemnul la acțiune, încurajând cititorul să se intereseze de ofertă și să facă o achiziție.