Diseminarea și Promovarea Brandului - Diseminarea și Coordonarea Imaginilor
Difuzarea și coordonarea imaginii companiei se realizează prin executarea de acțiuni menite să garanteze recunoașterea acesteia pe piață. Pentru o difuzare corectă a brandului, sunt elaborate strategii și campanii publicitare, identificându-se targeturile de piață și definind obiectivele.
În difuzarea imaginii, are o relevanță deosebită și „îmbrăcămintea cu care ne prezentăm pe piață”, de aceea, după ce am definit identitatea de bază, studiem cu atenție cum putem reproduce materialele pe canalele de comunicare online sau pe cele ale publicității tradiționale. Pentru difuzarea pe canalele web, activități de SEO, social media și marketing online sunt planificate și structurate, utilizând cele mai moderne aplicații pentru site-uri și aplicații.
Pentru formele tradiționale de difuzare publicitară, studiem cu atenție atât designul ambalajului produsului, eticheta sau ambalajul, cât și o cercetare atentă a materialelor, pentru a garanta originalitatea acestuia.