Produse pentru o factură pătrată (13)

Sistem de Bilete

Sistem de Bilete

Dezvoltăm sistemul dumneavoastră personalizat de ticketing - integrând e-mailuri, centrale telefonice, dar și software de control al versiunilor, cum ar fi git. Doriți să păstrați o evidență a cererilor de servicii deschise? Organizați-vă munca cu un sistem de ticketing. Dezvoltăm sistemul dumneavoastră personalizat de ticketing conform cerințelor dumneavoastră. Aveți nevoie de o ierarhie specială de aprobat sau de mecanisme de control pentru superiori? Nicio problemă. Folosiți centrala telefonică XY? Nicio problemă. Doriți și un portal pentru clienți? Nicio problemă. Ticket Serviciu Suport E-mail Cereri Helpdesk Funcții de bază: Ticketuri, Tipuri de ticket, Prioritizare, Atribuire E-mail la ticket: prin IMAP, SMTP Integrarea centralelor telefonice: toți producătorii (profunditatea integrării variază în funcție de producător) Alte integrare: git, înregistrarea timpului Securitate: Protecție împotriva SQL Injection, Protecție XSS, Criptare a parolelor cu hash și sare Export PDF: conform unui layout personalizat Controlul accesului: implementabil conform cerințelor dumneavoastră
Formulare Interactive

Formulare Interactive

EXPERTII NOSTRI REALIZEAZĂ FORMULARUL DUMNEAVOASTRĂ PERSONALIZAT ÎN 4 ETAPE: - Crearea și executarea formularului dumneavoastră - Crearea și programarea câmpurilor completabile - Încorporarea și difuzarea formularului dumneavoastră interactiv într-o campanie de e-mailing - Recuperarea și procesarea răspunsurilor formularului dumneavoastră interactiv, consolidarea datelor și livrarea elementelor sub formă de instrumente Excel Pentru mai multe informații: https://formulaire-interactif.fr/
Pase Bonus

Pase Bonus

Răsplătiți-vă clienții pentru loialitatea lor cu reduceri sau cadouri. - în format practic de card de credit (56 mm x 85 mm, închis) - 250 g/m² hârtie de tip fotografii, mată sau lucioasă - program de bonus personalizat disponibil (4 câmpuri, 6 câmpuri etc.) - personalizabil prin culoare proprie, fotografie, logo, ore de funcționare și adresă - inclusiv corectură și livrare în Germania Format: 56 mm x 85 mm Hârtie: 250 g/m² hârtie de tip fotografii, mată sau lucioasă
ANVELOPE PIRELLI 18

ANVELOPE PIRELLI 18

PNEUS-PIRELLI 18
Carduri de Vizită

Carduri de Vizită

Carduri de vizită; 4/4 color, CMYK/CMYK, față-verso; Standard 5,5 x 8,5 pe verticală; ColorCopy, alb, mat satin, 250g/m²; 1 șablon; fără verificare a datelor; transfer de date PDF/X3, configurare, RIP;
Dezvoltare Web

Dezvoltare Web

Andersen este o opțiune excelentă pentru crearea de site-uri web. Oferim o gamă largă de servicii, de la dezvoltare personalizată la soluții de comerț electronic. Echipa noastră de experți te va ajuta să creezi un site web care să fie atât prietenos cu utilizatorul, cât și responsiv. Contactează-ne astăzi pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de creare a site-urilor web.
Achiziție telefonică

Achiziție telefonică

Punctul final al apelurilor la rece: Lead-uri B2B pre-calificate și pregătite pentru cumpărare începând de mâine în calendarul dumneavoastră! Imaginați-vă că echipa dumneavoastră de vânzări primește zilnic întâlniri exclusive cu persoanele cheie din publicul țintă – fără stresul achiziției. Vă oferim oportunități de vânzare calificate direct pe tavă, astfel încât să vă puteți concentra doar pe încheierea cu succes a afacerilor.
antet - Hârtie de corespondență, fundal de factură...

antet - Hârtie de corespondență, fundal de factură...

Pentru a răspândi culorile companiei dumneavoastră pe suporturile de hârtie, antetul este produsul ideal. Perfect adaptat pentru corespondența oficială B2B, campanii de poștă directă, pentru facturile dumneavoastră... Faceți să strălucească identitatea vizuală a corespondenței dumneavoastră cu produsul "antet" de la Corep. Acest produs este, de asemenea, potrivit pentru utilizarea în fotocopiatoare.
Documentație Tehnică

Documentație Tehnică

Legile și reglementările în vigoare, precum și standardele tehnice aferente și suplimentare, impun cerințe minime în manualele de utilizare. Faptul că manualele de utilizare trebuie să fie cât mai simple, clare, logice și ușor de înțeles este o obligație a dumneavoastră ca producător sau vânzător, pentru a pune pe piață echipamente și instalații sigure. Totuși, documentația tehnică este mult mai cuprinzătoare. Aceasta include obligațiile dumneavoastră de înregistrare și instruire pe întreaga durată de viață a unui produs, a unui proces sau a unei instalații: fabricare, montare, configurare, utilizare, întreținere, reparare, scoatere din uz, eliminare etc. Prin documentația tehnică, conținutul informațional trebuie să fie elaborat sistematic și prezentat structurat. O bună documentație tehnică reprezintă o asigurare fiabilă împotriva răspunderii legale!
Recepția bunurilor cu FEFO/FIFO - ÎNDEPLINIRE

Recepția bunurilor cu FEFO/FIFO - ÎNDEPLINIRE

Fiecare client Monta are opțiunea de a alege între două moduri de operare: FIFO și FEFO. FIFO sau "Primul intrat, primul ieșit" înseamnă că produsele care sunt introduse și stocate primele sunt, de asemenea, procesate primele de echipa de procesare a comenzilor. Ideal pentru rotirea stocului de produse sezoniere, de exemplu. FEFO sau "Primul expirat, primul ieșit" înseamnă că produsele cu o durată de valabilitate mai scurtă sunt expediate primele, chiar dacă acestea sosesc mai târziu decât un alt lot în timpul recepției mărfurilor, de exemplu. Acest lucru servește ca o garanție de calitate pentru produsele dumneavoastră și are un impact direct asupra satisfacției clienților. Căutați un partener de îndeplinire care să țină cont de metodele de lucru FEFO sau FIFO? Monta oferă ambele opțiuni! Alegerea dumneavoastră depinde de cerințele dumneavoastră. După fiecare recepție de mărfuri, sistemul nostru verifică dacă există comenzi deschise pentru acest articol (comenzi restante). Există comenzi restante pentru acest articol? Atunci acestea sunt activate automat pentru livrare. Ușor!
Ce este Primirea Mărfurilor - ÎNDEPLINIRE?

Ce este Primirea Mărfurilor - ÎNDEPLINIRE?

Alegeți Fulfillment la Monta? În cadrul serviciilor noastre de Fulfillment, impunem cerințe ridicate pentru recepția mărfurilor. Mărfurile nou primite sunt verificate cu o atenție deosebită, deoarece știm care sunt efectele negative ale unei controale defectuoase a recepției. În același timp, în departamentul de control al recepției, rapiditatea procesării este prioritară: Obiectivul nostru este să verificăm și să înregistrăm mărfurile în termen de două ore. Serviciu rapid și corect – pe Monta vă puteți baza.
Prețurile de transfer

Prețurile de transfer

Bir vergi hukuku bürosu olan Ciani Partners, "transfer fiyatları" ile ilgili ihtilaflarda ve "daimi temsilcilik" ile ilgili ihtilaflarda yardım ve temsil sunmaktadır.
Web + E-commerce + CRM + Facturare - Vă prezentăm un produs inovator care integrează toate instrumentele tehnologice

Web + E-commerce + CRM + Facturare - Vă prezentăm un produs inovator care integrează toate instrumentele tehnologice

Ce module sunt incluse? * Instalăm și configurăm aceste module Web - Sistem web complet cu constructor vizual Blog care îmbunătățește SEO-ul și apare înaintea concurenței tale Ecommerce - Vinde produsele și serviciile tale în magazinul tău online CRM - Generează clienți din vizitatori Vânzări - Ofertă personalizată - Facturare - Gestionarea completă a facturării companiei tale - Chat live Oferă o atenție personalizată vizitatorilor - Contacte Gestionează întreaga ta bază de date de contacte într-un singur loc - Calendar Nu pierde o întâlnire Caracteristici generale Toate acestea sunt incluse Responsive 100% Tu și clienții tăi veți putea folosi de pe mobil Gestionarea utilizatorilor / clienților Utilizatorii și clienții tăi cu propriul panou Sistem modular care crește împreună cu tine Vei putea adăuga atât de multe caracteristici cât ai nevoie Open source Alătură-te unei comunități cu peste 16.000 de dezvoltatori Fără plăți de licență Uită de plățile lunare pentru licențe de utilizare