... reglementărilor românești privind facturarea electronică obligatorie.
Începând cu 1 iulie 2024, toate companiile românești vor fi obligate să emită și să primească facturi electronice. Soluția eFactura a eBusiness eXpert, eBIn Cloud, se integrează perfect în sistemele contabile și ERP existente, permițând companiilor să treacă cu ușurință la o facturare electronică conformă.
SaaS:Amazon Web Services
ANAF:e-Factura
API:ANAF...
Pentru un preț foarte competitiv, reparați și facturați cu același formular. Document în bloc de 3 exemplare autocopiative. Prezentare format orizontal. Condiții generale de reparare pe verso. Ultimul exemplar: OR / Carton de punctaj.
Referință: M10/3
Înălțime: 210 mm
Lățime: 297 mm
Expediere: 7 zile lucrătoare după validarea BAT-ului
Preț verde: Nu
Imprimant economic multifuncțional „3 în 1”: Ofertă - Factură - Bon de intervenție.
Liasă în 3 exemplare autocopiative 60g (alb/albastru/roz).
Carnet de 50 liasă.
Personalizare 1 culoare a datelor dumneavoastră de contact:
un BAT vă va fi trimis în termen de 48 de ore după procesarea comenzii.
Numerotabil.
Referință: PME27/1
Înălțime: 297 milimetri
Lățime: 210 milimetri
Expediere: 7 zile lucrătoare după validarea BAT-ului
Preț verde: Nu
Facilitează pieptănarea și modelarea ulterioară a coafurii
Contribuie la restaurarea structurii părului deteriorat
Regenerază, întărește și restabilește densitatea părului
Reduce fragilitatea și întărește vârfurile despicate
Lasă părul moale, strălucitor, hidratat și cu un aspect sănătos
Ideal pentru utilizare zilnică și pentru toate tipurile de păr
Protejează împotriva efectelor razelor UV și a agresorilor externi
Fără parabeni / fără uleiuri minerale / fără coloranți
Ambalaj reciclabil
Descriere: Introducerea unui balsam de păr excepțional, conceput pentru a îngriji și hrăni părul tău. Răsfață-ți simțurile cu o experiență elegantă oferită de formula noastră atent combinată, care îmbină cele mai fine ingrediente naturale cu tehnologia modernă.
Depășind limitele obișnuitului, balsamul restaurează structura deteriorată a părului. Cu fiecare aplicare, regenerează activ, întărește și restabilește densitatea părului tău, oferindu-i un aspect revitalizat.
Cod: 19129
Bloc Neutru de Casă Nr. 4s
Rapid și practic - Întotdeauna la îndemână. Blocurile noastre de casă sunt numerotate consecutiv, iar copia este realizată cu hârtie de carbon. Fiecare bloc vine cu o listă de calcule.
Servicii profesionale de traducere, traducere autorizată și interpretare în peste 50 de combinații lingvistice.
Servicii profesionale de design și layout pentru documente tehnice, comerciale și pagini web.
Servicii profesionale de subtitrare video și transcriere audio.
Traduceri tehnice, juridice, comerciale, medicale, științifice și generale.
IWIN este o companie care produce AUTOZEN, un echipament care generează apă cu acid hipocloros ușor acidă, unul dintre tipurile de apă sterilizată.
Apa cu acid hipocloros ușor acidă își extinde treptat domeniul de utilizare datorită gestionării igienei alimentare, prevenirii și sterilizării bolilor agricole și zootehnice, precum și prevenirii infecțiilor în spitale.
AUTOZEN este un dispozitiv de fabricare a apei cu acid hipocloros ușor acidă, aprobat ca aditiv alimentar, care oferă o soluție completă pentru sterilizare ecologică, deodorare și dezinfectare.
Manualele tehnice oferite de Studio 7 S.r.l. sunt concepute pentru a oferi instrucțiuni detaliate și precise pentru utilizarea și întreținerea produselor complexe. Echipa noastră de experți colaborează îndeaproape cu clienții pentru a dezvolta documente care respectă Directivele CE și reglementările naționale și internaționale, asigurându-se că produsele sunt utilizate în mod sigur și eficient. Aceste manuale nu doar că ajută la obținerea Certificării CE, dar oferă și un referință esențială pentru utilizatorii finali.
Folosim desene și fotografii pentru a ilustra clar fiecare pas, asigurându-ne că informațiile sunt ușor de înțeles și accesibile. Manualele noastre tehnice sunt concepute pentru utilizare internă și externă, oferind instrucțiuni detaliate pentru asamblare și întreținere acolo unde nu este necesară o reglementare specifică. Cu un angajament pentru calitate și precizie, Studio 7 S.r.l. este partenerul ideal pentru cei care caută soluții de manualistică care îmbunătățesc siguranța și eficiența operațională.
Complement alimentar pentru a favoriza relaxarea și bunăstarea fizică și mentală.
Valeriană ipowder®, păducel, L-triptofan, vitaminele B1, B3, B6, B8, B9, B12, magneziu și cupru.
Cutie cu 2 blistere a câte 15 comprimate în formă de migdală, divizibile, cu peliculă naturală garantată fără dioxid de titan.
Valeriana provine din tehnologia ipowder®, un proces de extracție care permite obținerea de infuzii vegetale concentrate garantate fără solvenți și fără adăugarea de suport.
Valeriana este utilizată tradițional pentru a favoriza relaxarea și bunăstarea fizică și mentală.
Vitaminele B1, B3, B6, B8, B9, B12 și magneziul contribuie la funcții psihologice normale.
Cuprul contribuie la funcționarea normală a sistemului nervos.
Ordinul de reparație este un document care descrie lucrările de efectuat, precum și costurile asociate. Acesta servește ca un contract între client și reparator și permite asigurarea că lucrările sunt efectuate conform așteptărilor clientului. Faceți-l să semneze clientul și lăsați-i o copie a acestui ordin de reparație pentru a vă proteja de orice reclamație posibilă. 3-a foaie cartonată cu carte de punctaj.
Liasă în 3 exemplare autocopiative 60g (alb/albastru/crem).
Formatare verticală.
Condiții generale de reparație pe verso.
Personalizare 1 culoare a datelor dumneavoastră de contact:
un BAT vă va fi trimis în termen de 48 de ore după procesarea comenzii.
Numerotabil.
Referință: MC581
Înălțime: 297 milimetri
Lățime: 210 milimetri
Expediere: 7 zile lucrătoare după validarea BAT-ului
Preț verde: Nu
A avea cantitatea corectă la momentul potrivit în stoc – aceasta este sarcina aparent simplă a gestionării stocurilor. Cu această ofertă, câștigați transparență în depozitul dumneavoastră!
Inteligența artificială (IA) devine din ce în ce mai bună și mai versatilă. Posibilitățile pe care le oferă IA sunt aproape nelimitate. IA poate fi utilizată în multe domenii și industrii, iar multe aspecte ale vieții noastre pot fi schimbate prin inteligența artificială.
Clear' Invoice, facturare electronică & dematerializarea facturilor :
. facturarea furnizorilor,
. facturarea clienților,
. facturarea intragrup,
. facturarea către stat, autoritățile locale și instituțiile publice (conexiune la Chorus Pro)
& arhivare electronică securizată.
Clear’ Invoice este un serviciu complet externalizat de facturare electronică: permite procesarea tuturor facturilor furnizorilor, clienților, intragrup, facturile către stat, instituțiile publice și autoritățile locale și teritoriale, adaptându-se la diferitele formate de date.
Ventya ia în considerare, de asemenea, specificitățile proiectelor și domeniilor de activitate ale companiilor, respectând în același timp reglementările în vigoare în Franța și în lume, pentru a desfășura cât mai bine și mai rapid proiectele împreună cu toți partenerii comerciali.
Transformatoare auxiliare de tensiune bipolare și monopolare concepute pentru a alimenta cubicul de control cu energie de joasă tensiune.
Interval de tensiuni primare: 11-27 kV
Interval de tensiuni secundare: 110-220V
Produs aplicabil: Rec15_AI1_5p, Rec25_AI1_5p
Dezinfectant pentru suprafețe, fără clătire. Bactericid, fungicid, virucid 5L. Conform standardelor EN 13697 și EN 14476.
Recipient: Cutie cu 2 recipiente
Dreptul de timbru determină competența și referințele circumscripției judiciare în funcție de adresa debitorului, pregătește registrul pentru a plăti dreptul, comandă și recunoaște extrasele de la Serviciul Federal de Înregistrare a Statului, de la cadastru și de la cartografie, generează și depune cererea de intentare a unui mandat / cererea în justiție la tribunal online, folosind semnătura digitală. După aceea, urmărește actele judiciare și primește statuturile pe care le plasează pe platformă și păstrează istoricul acestora, după care introduce debitorul în modulul „procedură de executare” pentru a depune datele la Serviciul Federal al Executorilor Judecătorești, la Serviciul Federal de Impozite și la bănci.
Generarea automată a mandatului, a formularului de plată a dreptului de timbru: Depunerea mandatului la tribunal online, folosind semnătura digitală
Generarea automată a deciziei judiciare și a sentinței de apel: Urmărirea automată a statutului sentinței pronunțate
Automatizarea procesului de primire a deciziei judiciare pronunțate și trimiterea acesteia debitorului: Toate tipurile de datorii
Calculul automatizat al penalității de întârziere: Calculul automatizat al datoriei
Sistemul automatizat de pregătire a contabilității: Procesul operațional simplificat
Aplicarea inteligenței artificiale și a rețelelor neuronale artificiale pentru a exercita: Automatizarea totală a proceselor
Dragostea și pasiunea ne motivează: dragoste pentru detalii și pasiune pentru materiale inovatoare, precum și pentru cele mai înalte standarde de calitate.
Inovația este în centrul atenției la Jaun Neoform: dezvoltarea și implementarea de idei noi, precum și procesele moderne de fabricație sunt puse în slujba clienților noștri. Tehnologia de astăzi, combinată cu materiale de mâine, reprezintă viitorul. În spiritul fondatorului companiei, Willi Jaun, ne mulțumim doar atunci când găsim cea mai bună soluție pentru dumneavoastră.
Principiul cogenerării este de a produce electricitate la un cost mai mic, folosind gazul ca sursă de energie.
Pierderea fiind practic complet recuperată sub formă de căldură pentru încălzire sau apă caldă menajeră, cogenerarea permite astfel producerea kWh de electricitate la prețul kWh de gaz (de peste 3 ori mai ieftin).
Imaginați-vă că țineți în mână un măr frumos și suculent. Mușcați o dată din el, apoi îl aruncați. Nu este oare o risipă? Așa se produce electricitatea astăzi în centralele de mari dimensiuni. Centralele pe cărbune și gaz și centralele nucleare valorifică doar o treime din energia utilizată.
Imaginați-vă acum că mâncați acest măr lăsând doar semințele și codița. Acum sunteți capabili să vă imaginați cum arată cogenerarea. Căldura generată în timpul producției de electricitate nu rămâne nevalorificată.
Cogenerarea este un proces destinat să producă simultan...
LA NIVEL MONDIAL, RAPID, PROFESIONAL ȘI ABSOLUT TRANSPARENT
Pe lângă consultanța cuprinzătoare, evaluăm în prealabil perspectivele de succes pentru cererile dumneavoastră internaționale remarcabile și, dacă este necesar, angajăm experții noștri la fața locului pentru a realiza rapid cerințele dumneavoastră. Acționăm ca intermediari între dumneavoastră și clientul dumneavoastră, abordându-i în limba și mentalitatea lor nativă. Acest lucru crește semnificativ șansele de succes și, în cele mai multe cazuri, evită o procedură consumatoare de timp și costisitoare.
Punctul final al apelurilor la rece: Lead-uri B2B pre-calificate și pregătite pentru cumpărare începând de mâine în calendarul dumneavoastră!
Imaginați-vă că echipa dumneavoastră de vânzări primește zilnic întâlniri exclusive cu persoanele cheie din publicul țintă – fără stresul achiziției. Vă oferim oportunități de vânzare calificate direct pe tavă, astfel încât să vă puteți concentra doar pe încheierea cu succes a afacerilor.
Un punct de apel pentru vânzători, mereu la dispoziție
Optimizați-vă cifra de afaceri (Statisticile noastre demonstrează o creștere medie de 5% începând cu primul an).
Studiile arată că un procent semnificativ de clienți validează mai multe achiziții dacă un consilier devine rapid disponibil pentru informații în raion.
Studiile noastre de apel permit o asistență rapidă și eficientă pentru clienții dumneavoastră.
Studiile sunt autonome și nu necesită cablare, făcând acest sistem ușor de integrat în infrastructura dumneavoastră.
Îmbunătățiți relația cu clienții
Clienți mulțumiți, în relație permanentă cu echipele dumneavoastră
Proximitate și reacție rapidă pentru o cifră de afaceri crescută
Promovați politica brandului dumneavoastră și fidelizați-vă clienții
Analizați, gestionați și optimizați
Statistici cantitative și calitative furnizate de fiecare punct de apel
Simplitate și eficiență
Studii de apel mobile pentru a urmări sezonalitatea activității dumneavoastră și nevoile clienților.
Legile și reglementările în vigoare, precum și standardele tehnice aferente și suplimentare, impun cerințe minime în manualele de utilizare.
Faptul că manualele de utilizare trebuie să fie cât mai simple, clare, logice și ușor de înțeles este o obligație a dumneavoastră ca producător sau vânzător, pentru a pune pe piață echipamente și instalații sigure. Totuși, documentația tehnică este mult mai cuprinzătoare. Aceasta include obligațiile dumneavoastră de înregistrare și instruire pe întreaga durată de viață a unui produs, a unui proces sau a unei instalații: fabricare, montare, configurare, utilizare, întreținere, reparare, scoatere din uz, eliminare etc. Prin documentația tehnică, conținutul informațional trebuie să fie elaborat sistematic și prezentat structurat. O bună documentație tehnică reprezintă o asigurare fiabilă împotriva răspunderii legale!
Traducerea și localizarea materialelor audio sau vizuale din diferite formate multimedia (filme, prezentări, videoclipuri, înregistrări audio etc.) prin diferite metode, cum ar fi subtitrarea, voice-over și interpretarea - pentru media, industria de divertisment, marketing și e-learning.
Ne străduim pentru perfecțiunea Profesionalismului și Calității încă din 1992. Controlul multilevel asupra calității traducerii. Managementul proceselor de afaceri prevede filtrarea pas cu pas a materialelor proiectului. Acesta asigură cea mai înaltă calitate a traducerilor.
Adoptați facturarea electronică cu LegalySpace și răspundeți cerințelor legale în timp ce optimizați procesele financiare. Această soluție performantă vă permite să:
- Fiți în conformitate cu legea: anticipați obligația de facturare electronică prevăzută pentru 2026 datorită unei soluții certificate și adaptate la normele fiscale franceze.
- Automatizați schimburile: trimiteți, primiți și arhivați facturile fără efort și într-un mod fluid.
- Reduceți costurile: diminuați cheltuielile legate de hârtie, expediere și procesare manuală.
- Îmbunătățiți trasabilitatea: urmăriți starea facturilor în timp real datorită notificărilor și unui sistem de urmărire precis.
- Consolidarea securității: beneficiați de o transmitere și arhivare care garantează integritatea și confidențialitatea documentelor dumneavoastră financiare.
Cu LegalySpace, transformați obligațiile legale în oportunități de digitalizare și îmbunătățiți gestionarea lichidităților cu o soluție fiabilă și intuitivă.