Produse pentru e-commerce (2)

Software de hiperpersonalizare AI SwiftERM - Soluție autonomă pentru succesul marketingului prin e-mail în comerțul electronic

Software de hiperpersonalizare AI SwiftERM - Soluție autonomă pentru succesul marketingului prin e-mail în comerțul electronic

Pasiunea noastră este să ajutăm comercianții online să realizeze valoarea fiecărui consumator, ca individ. Mecanismul pe care îl oferim este o soluție software de hiper-personalizare bazată pe inteligență artificială, care colectează date printr-un plugin și captează interacțiunile fiecărui client pe măsură ce acestea au loc pe site-ul dumneavoastră de comerț electronic. Datele capturate includ istoricul achizițiilor, produsele vizualizate, durata petrecută pe pagină, frecvența vizitelor și alte impresii semnificative. Din acestea, se calculează ce este cel mai probabil să cumpere următorul consumator înregistrat. Apoi, se completează un șablon de email cu cele mai relevante produse pentru acea persoană, care este trimis în momentul de maximă propensiune de cumpărare. Optimizarea timpului de trimitere este aplicată, astfel încât să nu fie nevoie să așteptați ca clienții să revină pe site-ul dumneavoastră. Astfel, vă oferă un avantaj semnificativ față de colegii dumneavoastră. Principalul beneficiu este o creștere masivă a veniturilor pe care mulți nu o apreciază în mod obișnuit. Aceasta este o tehnologie de învățare automată aplicată, care rafinează continuu selecția.
Software de Hiperpersonalizare AI SwiftERM pentru comerț electronic - Software de hiperpersonalizare AI pentru marketing prin e-mail în comerțul electronic

Software de Hiperpersonalizare AI SwiftERM pentru comerț electronic - Software de hiperpersonalizare AI pentru marketing prin e-mail în comerțul electronic

Pasiunea noastră este să ajutăm comercianții online să realizeze valoarea fiecărui consumator, ca individ. Mecanismul pe care îl oferim este o soluție software de hiper-personalizare bazată pe inteligență artificială, care colectează date printr-un plugin și captează interacțiunile fiecărui client pe măsură ce acestea au loc pe site-ul dvs. de comerț electronic. Datele capturate includ istoricul achizițiilor, produsele vizualizate, durata petrecută pe pagină, frecvența vizitelor și alte impresii semnificative. Din acestea, se calculează ce este cel mai probabil să cumpere următorul consumator înregistrat. Apoi, se completează un șablon de email cu cele mai relevante produse pentru acea persoană, care este trimis în momentul de maximă propensiune de cumpărare. Optimizarea timpului de trimitere este aplicată, astfel încât nu trebuie să așteptați ca clienții să revină pe site-ul dvs. Oferindu-vă astfel un avantaj semnificativ față de colegii dvs. Principalul beneficiu este o creștere masivă a veniturilor pe care mulți nu o apreciază în mod obișnuit.