Produse pentru birou de arhiva online 365 (16)

Servicii IT - Audit și Consultanță IT

Servicii IT - Audit și Consultanță IT

{"INFRASTRUCTURĂ ȘI Securitate REȚELE/CLOUD :":"Conectare, partajare, mutualizare, distribuire, securizare. Echipele noastre concep și implementează cele mai bune arhitecturi ca răspuns la provocările clienților noștri.","AUDITURI, CONSULTANȚĂ ȘI GUVERNANȚĂ :":"Ambiția noastră este de a transforma sistemul dumneavoastră de informații într-un instrument dinamic la dispoziția strategiei companiei dumneavoastră.","GESTIONARE ȘI ADMINISTRARE A POSTURILOR DE LUCRU :":"Echipele noastre intervin ca mediatori între sistemul dumneavoastră de informații și colaboratori, facilitând experiența utilizatorilor în fiecare zi.","SERVICII IT :":"SPECIALIȘTI ÎN TRANSFORMAREA DIGITALĂ, optimizăm corespondența între provocările dumneavoastră strategice și financiare și mijloacele tehnologice disponibile pe piață."}
Formare de birou - Formare Word

Formare de birou - Formare Word

Redactați documente profesionale cu stil. Integrați tabele și grafice și adăugați efecte pentru a îmbunătăți calitatea documentelor dumneavoastră. De la o simplă scrisoare la un document voluminos, inclusiv revizuirea textelor și corespondența în masă, acest procesor de texte este la înălțimea tuturor ambițiilor dumneavoastră. Scrisori: Personalizați scrisorile dumneavoastră pentru a le face mai atractive și automatizați formatarea acestora. Rapoarte: A face un raport structurat nu este atât de simplu pe cât se crede. Învățați să construiți documente lungi folosind modul Schiță și integrând un tabel de conținut, un tabel al anexelor, un tabel al legendelor. Corespondență în masă: Ce poate fi mai descurajant decât să efectuezi un trimis în masă fiind nevoit să introduci toate adresele manual? Cu Word, automatizați această sarcină folosind o listă de destinatari și personalizând astfel plicurile, etichetele și scrisorile.
Microsoft Office 2019 Acasă și Student | pentru Windows

Microsoft Office 2019 Acasă și Student | pentru Windows

Microsoft Office 2019 Home and Student: Ideal pentru utilizatorii individuali Microsoft Office 2019 Home and Student se adresează utilizatorilor individuali și studenților. Cei care trebuie să elaboreze o lucrare de seminar la universitate sau o prezentare pentru școală fac alegerea corectă cu această soluție. De asemenea, ar trebui să cumpărați Microsoft Office 2019 Home and Student de la noi la un preț avantajos, dacă, de exemplu, doriți să utilizați Excel pentru planificarea bugetului sau căutați un program de încredere pentru emailuri și un calendar digital. Cumpărați Microsoft Office 2019 Home and Student online de la noi: Cele mai importante puncte pe scurt - Toate aplicațiile Office populare în cea mai bună formă - Numeroase noutăți față de versiunile anterioare de Office - Suport pentru ecrane tactile și comenzi vocale - Versiune pentru Windows 10
Licențe Microsoft - Microsoft Office și Windows 10

Licențe Microsoft - Microsoft Office și Windows 10

Licențe Microsoft Home & Student Home & Business Windows 10 Pro Windows 10 Home
Microsoft Exchange Server 2016 Enterprise

Microsoft Exchange Server 2016 Enterprise

Microsoft Exchange Server 2016 vă oferă o soluție optimă pentru comunicarea eficientă prin e-mail în companii de orice dimensiune. Beneficiați, de asemenea, de mai multă securitate și control pentru organizația dumneavoastră, indiferent dacă alegeți Exchange Server 2016 în regim propriu, servicii online în cloud-ul Microsoft sau o soluție hibridă. Pentru licențierea soluției dorite, este esențial cum utilizați și folosiți Exchange Server și ce funcționalități doriți să accesați. Pentru utilizarea funcțiilor standard de către utilizatori externi, nu sunt necesare CAL-uri Exchange Server. Asta înseamnă că drepturile de acces la funcțiile standard Exchange pentru utilizatorii externi sunt incluse în licența serverului Exchange Server 2016. Producător: Microsoft Stare: Nou Durată: Valabilitate permanentă Limba: Toate limbile Livrare: E-mail
Evaluarea abilităților IT

Evaluarea abilităților IT

Louis Pro Formations oferă profesioniștilor o evaluare gratuită de o oră a competențelor IT. După această evaluare cuprinzătoare, vă vom oferi diverse instrumente adaptate profilului și situației dumneavoastră.
Managementul personalului de 2 angajați, până la 40 de angajați pe magazin.

Managementul personalului de 2 angajați, până la 40 de angajați pe magazin.

Etichetarea produselor, serviciul de rafturi, controlul datei de expirare, atașarea dispozitivelor antifurt/etichetelor de preț ELS./ carduri blister. Renovare etc.
Fundamentele Cloud-ului

Fundamentele Cloud-ului

Acest curs oferă cunoștințele de bază despre Cloud Computing. Veți învăța caracteristicile, avantajele și posibilitățile modelelor generale de Cloud Computing. Prin acest training, veți fi capabil să diferențiați între Infrastructure-as-a-Service (IaaS), Platform-as-a-Service (PaaS) și Software-as-a-Service (SaaS) și să descrieți posibilele tipuri de Cloud (public, privat și hibrid). Acest seminar pregătește pentru examenul de certificare Microsoft MS-900 Microsoft 365 Fundamentals, AZ-900 Azure Fundamentals și SC-900. Tip de training: Training în centrul de formare sau online Limba cursului: Română
Procese de Afaceri Automatizate - Soluție EDI

Procese de Afaceri Automatizate - Soluție EDI

eBDX Cloud vă oferă o varietate de servicii web în domeniile: comunicare, traducere, validare, arhivare și audit. Aceste servicii web organizate în fluxuri de lucru vă permit să răspundeți exact cerințelor dumneavoastră pentru schimbul electronic de date (EDI), pentru a atinge soluția dorită. eBDX Cloud integrează toate standardele și normele internaționale, precum și toate protocoalele de comunicare definite în „Carta de interoperabilitate”. Serviciile noastre se bazează pe soluțiile furnizate de liderul în cloud, Amazon Web Service® (AWS), garantând astfel un nivel ridicat de disponibilitate și securitate. Norma semantică: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, etc. Format: Text, excel, XML ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, etc.
Microsoft Office 2019 Acasă și Afaceri | pentru Windows

Microsoft Office 2019 Acasă și Afaceri | pentru Windows

Microsoft Office 2019 Home and Business: Așa ar trebui să fie biroul digital Microsoft Office 2019 Home and Business este soluția perfectă pentru utilizarea personală, biroul de acasă și/sau afacerea dumneavoastră. Veți primi toate aplicațiile Office în cea mai recentă versiune. Așadar, vă puteți baza pe puterea necesară pentru lucrările digitale de orice fel atunci când cumpărați Microsoft Office 2019 Home and Business online de la noi. Microsoft Office 2019 Home and Business la un preț accesibil și beneficiați de aceste avantaje - Toate aplicațiile uzuale (Word, PowerPoint, Outlook, Excel) - Suport pentru introducerea cu stilou și vocală - Suport pentru ecrane tactile - Cerințe de sistem reduse - Conectivitate în cloud: colaborare inteligentă cu alți utilizatori Microsoft Office 2019 Home and Business: Lucru eficient O expresie englezească se potrivește cel mai bine conceptului din spatele Microsoft Office 2019 Home and Business.
Servicii Backoffice

Servicii Backoffice

Echipa noastră de back office este formată din angajați competenți care se adaptează nevoilor dumneavoastră individuale și sunt instruiți specific pentru produse.
Microsoft Office 2021 Pro +

Microsoft Office 2021 Pro +

Microsoft Office 2021 Pro + - Word - Excel - PowerPoint - OneNote - Outlook - Publisher - Access - Teams
Office 2019 Acasă și Afaceri pentru MAC - Licență Microsoft

Office 2019 Acasă și Afaceri pentru MAC - Licență Microsoft

Office 2019 Home and Business pentru MAC este compatibil atât cu Windows pe 32 bit, cât și cu 64 bit, precum și cu sistemele OS MAC. Licență Microsoft originală 100%. Contactați-ne pentru reduceri dedicate revânzătorilor. Iată serviciile noastre: - Expediere la câteva secunde după achiziție prin e-mail "deci se reduce și impactul asupra mediului prin absența expedițiilor" - Asistență specializată gratuită ITALIANA - Plăți sigure - Satisfăcuți sau rambursați - Licențe originale 100%
Soluție EDI - EDI

Soluție EDI - EDI

eBDX Cloud vă pune la dispoziție o multitudine de servicii web: comunicare, traducere, validare, arhivare și audit. Aceste servicii web, organizate în Workflow (lanț de procese), permit să răspundă precis cerințelor dumneavoastră pentru schimburile electronice (EDI) pentru a ajunge la soluția dorită. eBDX Cloud integrează toate standardele și normele internaționale, precum și toate protocoalele de comunicare definite în „cartea de interoperabilitate”. Serviciile noastre se bazează pe serviciile Amazon Web Service ® (AWS), lider în Cloud, asigurându-vă astfel un nivel ridicat de securitate. Normă semantică: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, etc. Format: text, excel, XML ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, etc.
Asistență în Managementul Proiectelor

Asistență în Managementul Proiectelor

În calitate de AMOA, asigurăm toate etapele de concepție, construcție și implementare implicate în proiectele de refacere a sistemelor de informații bazate pe software: - Definirea planului director, ajutor în alegerea soluției, organizarea proiectului și analiza impactului proiectului specifice fazei de concepție - Asistență pentru departamente în implementarea soluției (gestionarea relației cu integratorul, exprimarea nevoilor, asistență la testare, redactarea specificațiilor funcționale, formarea utilizatorilor) precum și pregătirea activităților curente (organizarea administrării funcționale și a suportului intern, alegerea furnizorului de întreținere) - Elaborarea unui bilanț și restituirea unui feedback în faza post-proiect
Instruire Instruire IT Instruire în Securitate Securitate IT pentru Companii și Afaceri

Instruire Instruire IT Instruire în Securitate Securitate IT pentru Companii și Afaceri

Oferim următoarele cursuri de formare: Windows, Microsoft Office, sisteme de operare Android, soluții software personalizate.