Produse pentru administare (14)

Supravegherea Construcțiilor

Supravegherea Construcțiilor

Supravegherea noastră în construcții asigură că proiectul dumneavoastră de construcție este implementat cu succes. Coordonăm toate părțile implicate și ne asigurăm că totul decurge conform planului.
Încuierea Materialelor

Încuierea Materialelor

Materiale de trecere (active, passive și parțial active) pentru controlul intrării și ieșirii materialelor între camere curate cu clase de puritate diferite. Ca furnizor de sisteme, clean-tek produce treceri active, passive și parțial active de materiale, adaptate cerințelor fiecărui proces de producție. Prin fabricația noastră proprie, vă oferim ca furnizor de sisteme un set de module, cu ajutorul căruia dezvoltăm soluții optime pentru camere curate. Soluțiile personalizate fac parte din standardul nostru. Datorită flexibilității componentelor noastre de sistem, putem garanta o variabilitate aproape nelimitată. Toate trecerile de materiale clean-tek sunt echipate cu un sistem electric de blocare a ușilor. Pe lângă dimensiunile noastre standard, fabricăm și treceri personalizate pentru cazul dumneavoastră de utilizare.
Protecția datelor - Formare pentru ofițerii de protecție a datelor

Protecția datelor - Formare pentru ofițerii de protecție a datelor

Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - Seminar de jumătate de zi - Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - implementarea în cadrul întreprinderii - Seminar Workshop (1 zi) Securitatea datelor în cadrul companiei Seminar: • Mesaje cheie din BDSG, TKG, GDPR • Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii • Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textul legislativ Workshop Seminar: • Mesaje cheie din GDPR • Integrarea GDPR în legislația existentă • Implementarea întreprinderii a EU-GDPR • Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii • Hartă generală și individuală • Implementare cu 5S, KVP • Cele mai bune practici și abordare pragmatică • Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textele legislative
Reducerea Costurilor

Reducerea Costurilor

Dacă căutați achiziții globale, gestionarea furnizorilor, gestionarea categoriilor sau e-procurement, sunteți în locul potrivit.
BigSmartData

BigSmartData

Dezvăluie aurul, valorifică potențialul datelor tale. Colectează toate informațiile relevante din baze de date, Excel, CRM, sisteme ERP și analizează-le pe baza datelor relevante. Tu definești criteriile și prezentarea.
CountVision Cloud

CountVision Cloud

CountVision Cloud vă permite să operați CountVision fără infrastructură IT suplimentară și să adaptați întotdeauna amploarea software-ului la cerințele dumneavoastră. Utilizarea se face prin intermediul unui browser web. CountVision Cloud vă permite să operați CountVision fără infrastructură IT suplimentară și să adaptați întotdeauna amploarea software-ului la cerințele dumneavoastră. Utilizarea se face prin intermediul unui browser web. - Toate funcțiile CountVision disponibile - Fără costuri de achiziție pentru hardware și software - Fără costuri interne de administrare - Întotdeauna la cea mai recentă versiune - Întotdeauna cele mai noi funcții disponibile - Plug&Play compatibil cu tehnologia NZR - Dacă doriți să integrați contoarele existente (de la alți producători), vă rugăm să ne contactați în prealabil. Securitate: Datele dumneavoastră sunt stocate și procesate exclusiv în Germania în Open Telekom Cloud. Centrele de date ale Telekom sunt, de asemenea, certificate ISO 27001.
Clădire Administrativă

Clădire Administrativă

Construcția din lemn oferă un climat interior plăcut. Datorită designului arhitectural liber, este posibil să se utilizeze optim lumina naturală, astfel încât în clădirea administrativă să se creeze condiții excelente de lucru. De asemenea, estetica atrăgătoare a construcției din panouri de lemn, precum și posibilitatea de personalizare joacă un rol important în percepția pozitivă a unei clădiri, fie că este vorba despre angajații administrației sau vizitatorii acesteia.
Servicii

Servicii

Considerăm că este datoria noastră să vă sprijinim în procesele dumneavoastră și vă oferim, de asemenea, servicii suplimentare dincolo de simpla procesare.
Gestionarea Participanților

Gestionarea Participanților

Coordinăm și gestionăm înregistrarea participanților dumneavoastră, de la crearea unei platforme de înregistrare, gestionarea camerelor de hotel, până la raportarea stării actuale a rezervărilor.
Gestionarea Uneltelor și Mașinilor

Gestionarea Uneltelor și Mașinilor

A vă oferi uneltele potrivite - Acesta este centrul soluțiilor din jurul grupelor de produse unelte și mașini. Peste 15.000 de articole se află în sortimentul de unelte al Würth Industrie Service: Prelucrarea materialelor (Perforare, tăiere, frezare, conicizare, debavurare, filetare, prelucrarea suprafețelor, separare) Unelte manuale (Cleste, foarfece, șurubelnițe, chei, unelte de impact și de strângere, unelte de măsurare) Mașini (Mașini electrice, cu acumulator și pneumatice)
Mutări de Birouri și Administrative

Mutări de Birouri și Administrative

Mutarea birourilor, instituțiilor și agențiilor reprezintă o provocare deosebită. În cele din urmă, activitatea curentă trebuie să continue cât mai neperturbat și fără întreruperi. Plan de logistică și desfășurare exact, personalizat Ofertă personalizată cu plan de timp și personal Executarea mutării, la cerere, și în afara programului dumneavoastră de lucru, noaptea sau în weekend Demontarea și montarea mobilierului de birou Planificarea IT și a rețelei Deconectarea și reconectarea, precum și ambalarea corespunzătoare a echipamentului PC Desfacerea și ambalarea arhivei dumneavoastră Transportul seifurilor Transporturi speciale Servicii de meșteșugărie, cum ar fi montarea covoarelor, racorduri electrice și de apă, lucrări de vopsire Ajustarea mobilierului conform cerințelor Distrugerea certificată a documentelor vechi Eliminarea mobilierului și a deșeurilor Depozitarea temporară a documentelor și a mobilierului de birou Serviciu de curățenie finală Asistență din partea consultantului dumneavoastră personal de mutare pe parcursul întregului proces de mutare
Management

Management

În administrația publică, se vorbește din ce în ce mai puțin despre simpla administrare.
Consultanță India - Consultanți pentru India, în special pentru joint ventures și externalizarea IT / R&D

Consultanță India - Consultanți pentru India, în special pentru joint ventures și externalizarea IT / R&D

Consultanță cu Implementare pentru India și alte Piețe Emergente Avem zeci de ani de experiență în piețele emergente, ceea ce vă ajută să evitați greșelile costisitoare, de exemplu, în Joint Ventures (JV). Consultanță pentru înființarea organizațiilor interne IT/dezvoltare în India ca alternativă la externalizare: Un accent special este pus pe înființarea departamentelor sau organizațiilor interne IT/dezvoltare în (Sud) India, în special în zona Bangalore, Chennai și Pondicherry, ca o alternativă mai bună la externalizarea clasică. Competența noastră de bază este selecția angajaților indieni potriviți. Managerii HR europeni nu sunt de obicei capabili să evalueze și să analizeze corect un CV indian din cauza lipsei lor de experiență. În plus, ei nu sunt conștienți de slăbiciunile comune pe care le au candidații indieni.
Economia

Economia

Trăim într-o societate a informației. Cunoștințele specializate au devenit astăzi un factor de producție esențial în multe companii. Prin urmare, este extrem de important să furnizăm informațiile specializate necesare în fiecare departament. Administrația trebuie să respecte reglementările și paragrafele legale și fiscale. Domenii precum vânzări, marketing, cercetare și dezvoltare sau construcții necesită reviste de specialitate, norme și reglementări tehnice. Din ce în ce mai mult, se utilizează baze de date specializate la nivel de companie. Structura diferită a nevoilor duce la o mare diversitate de informații specializate. Consecințele: tot mai mult efort pentru achiziție și administrare, costuri crescânde ale proceselor și mediilor. Acum puteți avea încredere în bfd: Oferim companiilor un serviciu complet pentru informații specializate. Astfel, aducem ordine și eficiență în gestionarea cunoștințelor dumneavoastră!