Pentru a externaliza gestionarea apelurilor dumneavoastră primite, nu ezitați să apelați la serviciul oferit de Nosycom. Cu 22 de ani de experiență, t...
Soluția de externalizare a recepției telefonice este cu adevărat o alternativă pentru companiile care doresc să se concentreze complet asupra sarcinil...
Pentru orice afacere, aveți încredere în Nosycom pentru externalizarea recepției apelurilor dumneavoastră pentru a câștiga în vizibilitate și eficienț...
Externalizarea apelurilor externe ale companiilor este o modalitate excelentă de a reduce costurile, în timp ce se crește productivitatea. Multe compa...
Pentru a beneficia de avantajele serviciului nostru de emitere a apelurilor, nu ezitați să contactați un furnizor de outsourcing calificat. Externaliz...
Nosycom poate deveni soluția dumneavoastră pentru centrele de apeluri și relațiile cu clienții. Agenția, cu sediul în Madagascar, poate gestiona efici...
Externalizarea recepției telefonice pentru un serviciu clienți mai bun - Nosycom oferă servicii telefonice dedicate externalizării recepției apelurilo...
Nosycom este un centru de apeluri dedicat companiilor sau profesioniștilor din diverse sectoare. O echipă calificată și instruită este la dispoziția d...
Pentru multe companii, gestionarea secretariatului telefonic poate fi o sarcină confuză și stresantă. Aceasta înseamnă că apelurile externe sunt ceva ...
Externalizarea gestionării apelurilor externe ale unei companii este o necesitate a momentului, în special atunci când companiile își intensifică nevo...
Médiphone Téléservices este un centru de apeluri cu peste 20 de ani de experiență în domeniul externalizării apelurilor (inbound și outbound). Agenția...
Externalizarea gestionării apelurilor externe pentru o companie este soluția la problema timpului și a concentrării asupra activității sale principale...
Dispunem de competențe consolidate și resursele necesare în consultanța și implementarea sistemelor moderne de comunicație. Oferim suport în selecție,...
Înregistrarea timpului de lucru pe comenzi
Fiecare pas de lucru este asociat cu o comandă.
Înregistrarea timpului de proiect
Numerele de comandă diver...
Fie că este vorba de o operațiune simplă sau de soluții CRM complexe, RDSL vă oferă posibilitatea de a gestiona acțiunile de relație cu clienții.
Rel...
Doriți să contactați unul dintre clienții dumneavoastră pentru a-i reaminti despre întârzierile la plăți, dar nu aveți timpul și resursele necesare în...
Pentru multe companii, gestionarea secretariatului telefonic poate fi o sarcină confuză și stresantă. Aceasta înseamnă că apelurile externe sunt ceva ...
Atunci când persoanele se află într-o situație critică, ajutorul trebuie să sosească rapid și fiabil. Pentru a asigura acest lucru, Swissphone oferă s...
Software-ul Symphony™ este o aplicație client/serviciu care este activată printr-o achiziție MassLynx® și permite automatizarea uneia sau mai multor f...
Suntem un centru de apeluri externe care vă oferă cea mai bună calitate. Creăm și furnizăm servicii de apeluri externe, astfel încât afacerea dumneavo...
Serviciile noastre de centre de apeluri ajută companiile să ajungă la baze largi de clienți și să crească notorietatea mărcii lor. Campaniile noastre ...
Dezvoltarea informatică este unul dintre aspectele esențiale ale creșterii unei afaceri. Fie că sunteți o microîntreprindere/IMM, o organizație sau pe...
Cum să împărțiți la 3 investiția în instalațiile magazinului Drive?
Alegeți Antene și Tag-uri RFID pentru comenzile preplătite.
Implementați un „Cloud...
Aplicația europages este aici!
Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.