No results

Nu există rezultate pentru
"call management software"

Produse pentru "call management"
Centru de apeluri pentru gestionarea apelurilor primite - Nosycom, partenerul dumneavoastră pentru gestionarea serviciilor de apeluri primite
Pentru a externaliza gestionarea apelurilor dumneavoastră primite, nu ezitați să apelați la serviciul oferit de Nosycom. Cu 22 de ani de experiență, t...
Gestionarea Operațiunilor Promoționale - Servicii de Apeluri Inbound
Soluția de externalizare a recepției telefonice este cu adevărat o alternativă pentru companiile care doresc să se concentreze complet asupra sarcinil...
Gestionarea Externă a Apelurilor Inbound - Gestionarea apelurilor dumneavoastră inbound în timp real de către Nosycom
Pentru orice afacere, aveți încredere în Nosycom pentru externalizarea recepției apelurilor dumneavoastră pentru a câștiga în vizibilitate și eficienț...
Serviciul de procesare a apelurilor ieșite - Soluții de gestionare a apelurilor ieșite adaptate nevoilor și așteptărilor.
Externalizarea apelurilor externe ale companiilor este o modalitate excelentă de a reduce costurile, în timp ce se crește productivitatea. Multe compa...
Serviciul de Emitere a Apelurilor - Gestionarea emisiilor de apeluri ale companiei dumneavoastră de către un expert
Pentru a beneficia de avantajele serviciului nostru de emitere a apelurilor, nu ezitați să contactați un furnizor de outsourcing calificat. Externaliz...
Soluție de gestionare a apelurilor ieșite - Alegeți un furnizor de încredere pentru a avea succes în proiectul dumneavoastră
Nosycom poate deveni soluția dumneavoastră pentru centrele de apeluri și relațiile cu clienții. Agenția, cu sediul în Madagascar, poate gestiona efici...
Gestionarea Apelurilor Inbound pentru Orice Afacere
Externalizarea recepției telefonice pentru un serviciu clienți mai bun - Nosycom oferă servicii telefonice dedicate externalizării recepției apelurilo...
Gestionarea Apelurilor Iesitoare - Partenerul Dumneavoastră de Încredere în Gestionarea Apelurilor Iesitoare
Nosycom este un centru de apeluri dedicat companiilor sau profesioniștilor din diverse sectoare. O echipă calificată și instruită este la dispoziția d...
Gestionarea secretariatului telefonic de afaceri - Externalizarea gestionării apelurilor externe de către Nosycom
Pentru multe companii, gestionarea secretariatului telefonic poate fi o sarcină confuză și stresantă. Aceasta înseamnă că apelurile externe sunt ceva ...
Necesitate în Managementul Apelurilor Ieşite - Externalizarea Managementului Apelurilor Ieşite
Externalizarea gestionării apelurilor externe ale unei companii este o necesitate a momentului, în special atunci când companiile își intensifică nevo...
Gestionarea Apelurilor Iesitoare - Colaborează cu un Expert în Apeluri Iesitoare
Médiphone Téléservices este un centru de apeluri cu peste 20 de ani de experiență în domeniul externalizării apelurilor (inbound și outbound). Agenția...
Soluție permanentă în gestionarea apelurilor externe - Serviciu de apeluri externe pentru afaceri și profesioniști
Externalizarea gestionării apelurilor externe pentru o companie este soluția la problema timpului și a concentrării asupra activității sale principale...
Produse pentru "call software"
Software pentru Sisteme de Call Center ale Centrului de Contact pentru Integrarea Computer-Telefonie (CTI) Software pentru Telecomunicații
Dispunem de competențe consolidate și resursele necesare în consultanța și implementarea sistemelor moderne de comunicație. Oferim suport în selecție,...
Software de urmărire a timpului
Înregistrarea timpului de lucru pe comenzi Fiecare pas de lucru este asociat cu o comandă. Înregistrarea timpului de proiect Numerele de comandă diver...
CRM - Managementul Relațiilor cu Clienții
Fie că este vorba de o operațiune simplă sau de soluții CRM complexe, RDSL vă oferă posibilitatea de a gestiona acțiunile de relație cu clienții. Rel...
Apel cu plată la destinație
Doriți să contactați unul dintre clienții dumneavoastră pentru a-i reaminti despre întârzierile la plăți, dar nu aveți timpul și resursele necesare în...
Gestionarea secretariatului telefonic de afaceri - Externalizarea gestionării apelurilor externe de către Nosycom
Pentru multe companii, gestionarea secretariatului telefonic poate fi o sarcină confuză și stresantă. Aceasta înseamnă că apelurile externe sunt ceva ...
SOS - Soluție pentru Apeluri de Urgență
Atunci când persoanele se află într-o situație critică, ajutorul trebuie să sosească rapid și fiabil. Pentru a asigura acest lucru, Swissphone oferă s...
Software Simfonie - IT și software
Software-ul Symphony™ este o aplicație client/serviciu care este activată printr-o achiziție MassLynx® și permite automatizarea uneia sau mai multor f...
Nosycom: centru de apeluri externalizat pentru apeluri ieșite - Optimizarea serviciului dumneavoastră de vânzări garantată de Nosycom
Suntem un centru de apeluri externe care vă oferă cea mai bună calitate. Creăm și furnizăm servicii de apeluri externe, astfel încât afacerea dumneavo...
Procesele noastre de calitate
Pentru a garanta satisfacția totală a clienților noștri profesioniști, urmăm o abordare metodică pentru fiecare etapă a serviciilor noastre. Totul înc...
Telemarketing extern - Campania dumneavoastră de telemarketing extern externalizată la un furnizor de încredere
Serviciile noastre de centre de apeluri ajută companiile să ajungă la baze largi de clienți și să crească notorietatea mărcii lor. Campaniile noastre ...
Dezvoltare Software Personalizată - Dezvoltare software adaptată nevoilor afacerilor
Dezvoltarea informatică este unul dintre aspectele esențiale ale creșterii unei afaceri. Fie că sunteți o microîntreprindere/IMM, o organizație sau pe...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play